ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Filtr listy informacji

  • Data publikacji (w formacie RRRR-MM-DD)

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 431
Data ogłoszenia
2013-03-14
Termin składania ofert / wniosków
2013-03-22 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Świadczenie usług cateringowych i hotelowo-restauracyjnych dla uczestników projektu: Miasta Kętrzyn i Svetly jako Transgraniczne Centra Kultury Fizycznej dzięki rozwojowi systemu usług społecznych związanych z integracją Grup wrażliwych za pomocą aktywnej współpracy transgranicznej
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogłoszenie o zamówieniu nr 103442 - 2013 z dnia 14.03.2013r (PDF, 189.5 KiB)
  • SIWZ (PDF, 354.2 KiB)
  • Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zał1 (PDF, 229.4 KiB)
  • wzór umowy część I - zał1a (PDF, 250.2 KiB)
  • wzór umowy część II - zał1b (PDF, 249.6 KiB)
  • wzór oświadczenia w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu art. 22 us. 1- zał2a (PDF, 158.9 KiB)
  • wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczeniaz postepowania art.24 ust. 1 - zał2b (PDF, 150.2 KiB)
  • wzór formularza cenowego- zał6a (PDF, 122.2 KiB)
  • wzór formularza oferty - zał5 (PDF, 163.7 KiB)
  • wzór lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej- zał3c (PDF, 155.6 KiB)
  • wzór wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dla części II - zał4 (PDF, 120.9 KiB)
  • wzór wykazu usług - zał3a/b (PDF, 168.7 KiB)
  • Zawiadomienie o wyniku postępowania w części I (PDF, 58.6 KiB)
  • Propozycja unieważnienia postępowania w części II (PDF, 52.3 KiB)
Lp 432
Data ogłoszenia
2013-03-13
Termin składania ofert / wniosków
2013-03-21 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Utrzymanie i administrowanie cmentarzami komunalnymi Gminy Miejskiej Kętrzyn w Kętrzynie przy ul. Cmentarnej o powierzchni 7ha oraz w Małej Nowej Wsi o powierzchni 9 ha
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogłoszenie o zamówieniu nr 101338 - 2013 z dnia 13.03.pdf (PDF, 168.6 KiB)
  • SIWZ.pdf (PDF, 156.5 KiB)
  • wzór oświadczenia z art 22 - zal. 2 (PDF, 84.4 KiB)
  • wzór lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej- zał 3c (PDF, 102.4 KiB)
  • formularz oferty- zal. 1 (PDF, 83.5 KiB)
  • wzór oświadczenia z art 24 - zał nr3 (PDF, 81.9 KiB)
  • wzór wykazu sprzętu - zał 6 do SIWZ.pdf (PDF, 66.9 KiB)
  • Wzór wykazu usług - zał nr4 (PDF, 70.6 KiB)
  • istotne postanowienia umowy- zał nr 5 (PDF, 88.6 KiB)
  • wzór oświadczenia z art 24 dla osób fizycznych - zał nr 3a (PDF, 97.4 KiB)
  • Zawiadomienie o wyniku postępowania (PDF, 42.3 KiB)
Lp 433
Data ogłoszenia
2013-03-12
Termin składania ofert / wniosków
2013-03-21 09:30:00
Tytuł zamówienia publicznego
Świadczenie usług tłumaczenia ustnego, pisemnego w ramach realizacji projektu pn. Miasta Svetly i Kętrzyn jako Transgraniczne Centra Kultury Fizycznej dzięki rozwojowi systemu usług społecznych związanych z integracją Grup wrażliwych za pomocą aktywnej współpracy transgranicznej.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie (PDF, 98.1 KiB)
  • SIWZ (PDF, 150.4 KiB)
  • z1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) (PDF, 64.2 KiB)
  • z2a z2b - wzory umów (PDF, 84.2 KiB)
  • z3a - wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (PDF, 51.7 KiB)
  • z3b - wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (PDF, 60.2 KiB)
  • z3c - wzór listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (PDF, 53.4 KiB)
  • z4a 4b - wzór wykazu usług dla części I i II (PDF, 59.6 KiB)
  • z5 - wzór formularza oferty (PDF, 61.9 KiB)
  • Wyjaśnienia nr 1 do SIWZ do wszystkich wykonawców (PDF, 111.5 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 63.2 KiB)
  • Wyjaśnienia nr 2 do SIWZ (PDF, 45.3 KiB)
  • Modyfikacja nr 1 do SIWZ (PDF, 59.5 KiB)
  • Wyjaśnienia nr 3 do SIWZ (PDF, 68.3 KiB)
  • Zawiadomienie o wyniku postępowania w części I (PDF, 68.9 KiB)
  • Zawiadomienie o wyniku postępowania w części II (PDF, 71.6 KiB)
Lp 434
Data ogłoszenia
2013-03-11
Termin składania ofert / wniosków
2013-03-19 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych do projektu Miasta Svetly i Kętrzyn jako Transgraniczne Centra Kultury Fizycznej dzięki rozwojowi systemu usług społecznych związanych z integracją Grup wrażliwych za pomocą aktywnej współpracy transgranicznej.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie (PDF, 87.8 KiB)
  • SIWZ (PDF, 161.2 KiB)
  • z1 - Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) (PDF, 792 KiB)
  • z2 - wzór Umowy (PDF, 79.3 KiB)
  • z3a - wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (PDF, 45.8 KiB)
  • z3b - wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (PDF, 38.3 KiB)
  • z3c - wzór listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (PDF, 54.1 KiB)
  • z4 - wzór Wykazu dostaw (PDF, 53.6 KiB)
  • z5 - wzór Formularza ofertowego (PDF, 72.5 KiB)
  • Wyjaśnienia nr 1 do SIWZ do wszystkich wykonawców (PDF, 106.2 KiB)
  • Zwiadomienie o wyniku postępowania (PDF, 63.5 KiB)
Lp 435
Data ogłoszenia
2013-03-08
Termin składania ofert / wniosków
2013-03-27 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Przebudowa drogi wewnętrznej przy ul. Krótkiej i drogi wewnętrznej pomiędzy ulicami Reja i Kajki w Kętrzynie
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie (PDF, 59.3 KiB)
  • SIWZ (PDF, 128.7 KiB)
  • z1 - Wzór formularza oferty (PDF, 45.2 KiB)
  • z2 - Wzór oświadczenia zgodnego z art.22 ust.1 ustawy PZP (PDF, 42.8 KiB)
  • z3 - Wzór oświadczenia zgodnego z art. 24 ust. 1 ustawy PZP (PDF, 42.1 KiB)
  • z3a - Wzór oświadczenia osób fizycznych zgodnego z art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP (PDF, 51 KiB)
  • z4 - Wzór wykazu wykonanych robót (PDF, 42.1 KiB)
  • z5 - Istotne postanowienia umowy (PDF, 85.3 KiB)
  • z6 - SST oraz dokumentacja zgłoszenia robót budowlanych (PDF, 36.7 MiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 29.8 KiB)
  • Modyfikacja SIWZ (PDF, 67.8 KiB)
  • Zmodyfikowany zał. nr 1 do SIWZ - Formularz oferty (PDF, 46.8 KiB)
  • zał. nr 3a do SIWZ - Wzór listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (PDF, 42.4 KiB)
  • Zmodyfikowany zał. nr 4 do SIWZ - Wykaz robót budowalnaych (PDF, 47.8 KiB)
  • Wyjaśnienie nr 1 do SIWZ (PDF, 491.8 KiB)
  • Wyjaśnienie nr 2 do SIWZ (PDF, 513.7 KiB)
  • Wyjaśnienie nr 3 do SIWZ (PDF, 1.3 MiB)
  • Zawiadomienie o wyniku postępowania (PDF, 52.6 KiB)
Lp 436
Data ogłoszenia
2013-02-25
Termin składania ofert / wniosków
2013-03-05 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa materiałów biurowych dla Gminy Miejskiej Kętrzyn, spółek komunalnych, instytucji kultury i jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Kętrzyn
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie (PDF, 56.8 KiB)
  • SIWZ (PDF, 129.4 KiB)
  • z1 - Wzór formularza oferty (PDF, 44.7 KiB)
  • z2 - Wzór oświadczenia zgodnego z art.22 ust.1 ustawy PZP (PDF, 43.4 KiB)
  • z3 - Wzór oświadczenia zgodnego z art. 24 ust. 1 ustawy PZP (PDF, 42.4 KiB)
  • z3a - Wzór oświadczenia osób fizycznych zgodnego z art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP (PDF, 51.5 KiB)
  • z4 - Zbiorcze zestawienie materiałów biurowych (PDF, 231.4 KiB)
  • z5 - Wzór formularza cenowego (pdf) (PDF, 112.5 KiB)
  • z5 - Wzór formularza cenowego (doc) (DOC, 436.5 KiB)
  • z6 - Istotne postanowienia umowy wraz z załącznikami od nr 1 do nr 18 (PDF, 592.4 KiB)
  • z7 - Wzór wykazu dostaw (PDF, 39.2 KiB)
  • Wyjaśnienia nr 1 do SIWZ (PDF, 40.7 KiB)
  • Zawiadomienie o wyniku postępowania (PDF, 44.5 KiB)
Lp 437
Data ogłoszenia
2013-02-20
Termin składania ofert / wniosków
2013-03-07 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Bieżące naprawy nawierzchni dróg w Kętrzynie
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie (PDF, 60.4 KiB)
  • SIWZ (PDF, 131.1 KiB)
  • z1 - Wzór formularza oferty (PDF, 44.9 KiB)
  • z1a - Wzór formularza cenowego (PDF, 40.6 KiB)
  • z2 - Wzór oświadczenia zgodnego z art.22 ust.1 ustawy PZP (PDF, 42.7 KiB)
  • z3 - Wzór oświadczenia zgodnego z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP (PDF, 41.6 KiB)
  • z3a - Wzór oświadczenia zgodnego z art. 24 ust. 1 ustawy PZP dla osób fizycznych (PDF, 51.1 KiB)
  • z4 - Wzór wykazu wykonanych robót budowlanych (PDF, 41 KiB)
  • z5 - Wzór wykazu osób (PDF, 42.6 KiB)
  • z5a - Wzór oświadczenia o posiadaniu uprawnień (PDF, 38.7 KiB)
  • z6 - Wzór wykazu narzędzi i urządzeń (PDF, 33.3 KiB)
  • z7 - Istotne postanowienia umowy (PDF, 85.6 KiB)
  • Propozycja wyboru najkorzystniejszej oferty (PDF, 43.1 KiB)
Lp 438
Data ogłoszenia
2013-02-20
Termin składania ofert / wniosków
2013-02-28 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Gminy Miejskiej Kętrzyn, spółek komunalnych, instytucji kultury i jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Kętrzyn w roku 2013.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie (PDF, 57 KiB)
  • SIWZ (PDF, 129.4 KiB)
  • z1 - Wzór formularza oferty (PDF, 44.7 KiB)
  • z2 - Wzór oświadczenia zgodnego z art.22 ust.1 ustawy PZP (PDF, 43.4 KiB)
  • z3 - Wzór oświadczenia zgodnego z art. 24 ust. 1 ustawy PZP (PDF, 42.4 KiB)
  • z3a - Wzór oświadczenia osób fizycznych zgodnego z art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP (PDF, 51.5 KiB)
  • z4 - Zbiorcze zestawienie materiałów eksploatacyjnych (PDF, 99.9 KiB)
  • z5 - Wzór formularza cenowego (pdf) (PDF, 64.2 KiB)
  • z5 - Wzór formularza cenowego (doc) (DOC, 264 KiB)
  • z6 - Istotne postanowienia umowy wraz z załącznikami od nr 1 do nr 17 (PDF, 257.9 KiB)
  • z7 - Wzór wykazu dostaw (PDF, 39.4 KiB)
  • Wyjaśnienie nr 1 do SIWZ (PDF, 37.5 KiB)
  • Modyfikacja SIWZ (PDF, 38.6 KiB)
  • Zmodyfikowany zał. nr 4 do SIWZ - Zbiorcze zestawienie materiałów eksploatacyjnych (PDF, 99.9 KiB)
  • Zmodyfiakowany zał. nr 5 do SIWZ - Formularz cenowy (pdf) (PDF, 64.6 KiB)
  • Zmodyfikowany zał. nr 5 do SIWZ - Formularz cenowy (doc) (DOC, 265 KiB)
  • Zawiadomienie o wyniku postępowania (PDF, 46 KiB)
Lp 439
Data ogłoszenia
2013-02-05
Termin składania ofert / wniosków
2013-02-20 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Adaptacja pomieszczeń - wykonanie prac remontowo-budowlanych lokalu w budynku przy ul. Kaszubskiej 7 w Kętrzynie.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie (PDF, 64.2 KiB)
  • SIWZ (PDF, 142 KiB)
  • z1 - Wzór formularza oferty (PDF, 45.3 KiB)
  • z2 - Wzór oświadczenia zgodnego z art.22 ust.1 ustawy PZP (PDF, 42.5 KiB)
  • z3 - Wzór oświadczenia zgodnego z art. 24 ust. 1 ustawy PZP (PDF, 41.8 KiB)
  • z3a - Wzór oświadczenia zgodnego z art. 24 ust. 1 ustawy PZP dla osób fizycznych (PDF, 50.8 KiB)
  • z4 - Wzór wykazu robót budowlanych (PDF, 40.7 KiB)
  • z5 - Wzór wykazu osób (PDF, 44.4 KiB)
  • z5a - Wzór oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (PDF, 38.7 KiB)
  • z6 - Istotne postanowienia umowy (PDF, 93.5 KiB)
  • z7.1 - dokumentacja techniczna - projekt budowlany (PDF, 2.4 MiB)
  • z7.2 - dokumentacja techniczna - ST branża elektryczna (PDF, 1.7 MiB)
  • z7.2 - dokumentacja techniczna - ST branża ogólnobudowlana (PDF, 981.8 KiB)
  • z7.2 - dokumentacja techniczna - ST branża sanitarna (PDF, 2.4 MiB)
  • z7.3 - dokumentacja techniczna - przedmiary - branża elektryczna (PDF, 188.5 KiB)
  • z7.3 - dokumentacja techniczna - przedmiary - branża ogólnobudowlana (PDF, 75.5 KiB)
  • z7.3 - dokumentacja techniczna - przedmiary - branża sanitarna (PDF, 65 KiB)
  • Wyjaśnienie nr 1 do SIWZ (PDF, 45.2 KiB)
  • Propozycja odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty (PDF, 65.3 KiB)
Lp 440
Data ogłoszenia
2013-02-05
Termin składania ofert / wniosków
2013-02-14 12:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa i montaż mebli biurowych i archiwalnych do Urzędu Miasta Kętrzyn
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie (PDF, 53.7 KiB)
  • SIWZ (PDF, 117.8 KiB)
  • z1 - Wzór formularza oferty (PDF, 45.2 KiB)
  • z2 - Wzór oświadczenia zgodnego z art.22 ust.1 ustawy PZP (PDF, 42.9 KiB)
  • z3 - Wzór oświadczenia zgodnego z art. 24 ust. 1 ustawy PZP (PDF, 41.7 KiB)
  • z3a - Wzór oświadczenia zgodnego z art. 24 ust. 1 ustawy PZP dla osób fizycznych (PDF, 51.4 KiB)
  • z4a - Istotne postanowienia umowy (PDF, 67.8 KiB)
  • z4b - Istotne postanowienia umowy (PDF, 68 KiB)
  • z5 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (PDF, 91 KiB)
  • z6a - Wzór formularza cenowego (PDF, 50.6 KiB)
  • z6b - Wzór formularza cenowego (PDF, 44 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 23 KiB)
  • Modyfikacja nr 1 SIWZ (PDF, 30.5 KiB)
  • Wyjaśnienie nr 1 do SIWZ (PDF, 24.3 KiB)
  • zmodyfikowany zał. nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (PDF, 91.2 KiB)
  • zmodyfikowany zał. nr 6a do SIWZ - Wzór formularza cenowego (PDF, 50.8 KiB)
  • Propozycja wyboru najkorzystniejszej oferty w części I- Meble biurowe (PDF, 68.3 KiB)
  • Propozycja wyboru najkorzystniejszej oferty w części II- Meble archiwalne (PDF, 56.2 KiB)
  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części I - meble biurowe spośród pozostałych ofert (PDF, 58.5 KiB)
  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części I – Meble Biurowe spośród pozostałych ofert (PDF, 52.3 KiB)

Nawigacja między stronami listy informacji