Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2021/02/26Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2021/02/26Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Stanowisko ds. dowodów osobistych, ewidencji ludności i stanu cywilnego
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Kętrzyn
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Data udostępnienia: 2021-02-26
Ogłoszono dnia: 2021-02-26
Termin składania dokumentów: 2021-03-08 12:00:00
Nr ogłoszenia: 2021/02/26
Zlecający: Burmistrz Miasta Kętrzyn
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą się również ubiegać osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
wykształcenie: wyższe, staż pracy – minimum 3 lata,
wykształcenie: średnie, staż pracy – minimum 5 lat,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
niekaralność za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy,
znajomość narzędzi i procesów komunikowania,
bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie działalności Biura Ludności.
wykształcenie: wyższe, staż pracy – minimum 3 lata,
wykształcenie: średnie, staż pracy – minimum 5 lat,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
niekaralność za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy,
znajomość narzędzi i procesów komunikowania,
bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie działalności Biura Ludności.
b. Wymagania dodatkowe:
znajomość i umiejętność właściwej interpretacji oraz zastosowania w praktyce przepisów prawnych z zakresu:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy o dowodach osobistych,
- ustawy o ewidencji ludności,
- rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
znajomość MS Office oraz umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych,
znajomość obsługi aplikacji ŹRÓDŁO,
dyspozycyjność, sumienność i odporność na stres,
umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
umiejętność dobrej organizacji pracy,
samodzielność w prowadzeniu postępowań administracyjnych,
rzetelność, komunikatywność, odpowiedzialność, obowiązkowość.
znajomość obsługi aplikacji ŹRÓDŁO,
dyspozycyjność, sumienność i odporność na stres,
umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
umiejętność dobrej organizacji pracy,
samodzielność w prowadzeniu postępowań administracyjnych,
rzetelność, komunikatywność, odpowiedzialność, obowiązkowość.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
zadania określone w ustawie o dowodach osobistych, m. in.:
- wydawanie dowodów osobistych,
- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,
- występowanie o nadanie numeru PESEL dla osób nie posiadających jego, a ubiegających się o wydanie dowodu osobistego,
- weryfikacja i aktualizacja danych w Rejestrze Dowodów Osobistych,
- użytkowanie aplikacji ŹRÓDŁO oraz systemu informatycznego,
- sporządzanie sprawozdań do GUS i organów nadzoru.
zadania określone w ustawie o ewidencji ludności, m. in.:
- prowadzenie spraw o zameldowanie, wymeldowanie, anulowanie czynności o zameldowanie i wymeldowanie, ustalenie charakteru pobytu,
- prowadzenie w formie informatycznej rejestru mieszkańców oraz rejestru zamieszkania cudzoziemców,
- prowadzenie postępowań w zakresie udostępniania danych osobowych z prowadzonych przez Burmistrza Miasta Kętrzyn rejestrów, o których mowa w ustawie o ewidencji ludności,
- wydawanie zaświadczeń na żądanie stron z akt prowadzonych spraw,
- użytkowanie aplikacji ŹRÓDŁO oraz systemu informatycznego,
- sporządzanie sprawozdań do GUS i organów nadzoru.
zadania w zakresie stanu cywilnego, m. in.:
- weryfikacja danych figurujących w rejestrze PESEL w oparciu o akta stanu cywilnego,
- aktualizacja danych rejestru PESEL w oparciu o naniesione zmiany w aktach stanu cywilnego,
- usuwanie niezgodności w rejestrze PESEL w oparciu o akta stanu cywilnego,
- w razie potrzeb wydawanie odpisów aktu stanu cywilnego oraz migrowanie aktów stanu cywilnego.
zadania określone w ustawie o Kodeks wyborczy, m. in.:
- prowadzenie rejestrów wyborców, w tym jego aktualizacja,
- prowadzenie postępowań w sprawie wpisania do rejestru wyborców i przygotowywanie projektu decyzji,
- sporządzanie spisu wyborców do przeprowadzania wyborów: Prezydenta, Sejmu, Senatu, Sejmiku Województwa Warmińsko – Mazurskiego, Rady Powiatu Kętrzyńskiego, Rady Miejskiej w Kętrzynie, Burmistrza Miasta Kętrzyn, Warmińsko – Mazurskiej Izby Gospodarczej, Parlamentu Europejskiego oraz referendów,
- sporządzanie sprawozdań dla krajowego Biura Wyborczego i organów nadzoru.
- wydawanie dowodów osobistych,
- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,
- występowanie o nadanie numeru PESEL dla osób nie posiadających jego, a ubiegających się o wydanie dowodu osobistego,
- weryfikacja i aktualizacja danych w Rejestrze Dowodów Osobistych,
- użytkowanie aplikacji ŹRÓDŁO oraz systemu informatycznego,
- sporządzanie sprawozdań do GUS i organów nadzoru.
zadania określone w ustawie o ewidencji ludności, m. in.:
- prowadzenie spraw o zameldowanie, wymeldowanie, anulowanie czynności o zameldowanie i wymeldowanie, ustalenie charakteru pobytu,
- prowadzenie w formie informatycznej rejestru mieszkańców oraz rejestru zamieszkania cudzoziemców,
- prowadzenie postępowań w zakresie udostępniania danych osobowych z prowadzonych przez Burmistrza Miasta Kętrzyn rejestrów, o których mowa w ustawie o ewidencji ludności,
- wydawanie zaświadczeń na żądanie stron z akt prowadzonych spraw,
- użytkowanie aplikacji ŹRÓDŁO oraz systemu informatycznego,
- sporządzanie sprawozdań do GUS i organów nadzoru.
zadania w zakresie stanu cywilnego, m. in.:
- weryfikacja danych figurujących w rejestrze PESEL w oparciu o akta stanu cywilnego,
- aktualizacja danych rejestru PESEL w oparciu o naniesione zmiany w aktach stanu cywilnego,
- usuwanie niezgodności w rejestrze PESEL w oparciu o akta stanu cywilnego,
- w razie potrzeb wydawanie odpisów aktu stanu cywilnego oraz migrowanie aktów stanu cywilnego.
zadania określone w ustawie o Kodeks wyborczy, m. in.:
- prowadzenie rejestrów wyborców, w tym jego aktualizacja,
- prowadzenie postępowań w sprawie wpisania do rejestru wyborców i przygotowywanie projektu decyzji,
- sporządzanie spisu wyborców do przeprowadzania wyborów: Prezydenta, Sejmu, Senatu, Sejmiku Województwa Warmińsko – Mazurskiego, Rady Powiatu Kętrzyńskiego, Rady Miejskiej w Kętrzynie, Burmistrza Miasta Kętrzyn, Warmińsko – Mazurskiej Izby Gospodarczej, Parlamentu Europejskiego oraz referendów,
- sporządzanie sprawozdań dla krajowego Biura Wyborczego i organów nadzoru.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
miejsce pracy: Urząd Miasta Kętrzyn , Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
praca administracyjno biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 g odzin na dobę przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
sytuacje stresowe,
większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,
praca z dokumentami archiwalnymi (zapylenie, roztocza),
wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagra dzania pracowników Urzędu Miasta Kętrzyn.
praca administracyjno biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 g odzin na dobę przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
sytuacje stresowe,
większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,
praca z dokumentami archiwalnymi (zapylenie, roztocza),
wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagra dzania pracowników Urzędu Miasta Kętrzyn.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
życiorys (CV),
list motywacyjny,
kwestionariusz osobowy,
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe (świadectwa, dyplomy, certyfikaty),
kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu, zaświadczenie CEIDG o własnej działalności gospodarczej),
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
oświadczenie o niekaralności,
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
oświadczenie potwierdzające zgodność z oryginałem wszystkich przedłożonych kserokopii dokumentów,
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji wraz z podpisaną klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Kętrzyn, która jest dostępna na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem: http://bip.miastoketrzyn.pl/84/1132/RODO_-_klauzule_informacyjne/
list motywacyjny,
kwestionariusz osobowy,
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe (świadectwa, dyplomy, certyfikaty),
kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu, zaświadczenie CEIDG o własnej działalności gospodarczej),
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
oświadczenie o niekaralności,
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
oświadczenie potwierdzające zgodność z oryginałem wszystkich przedłożonych kserokopii dokumentów,
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji wraz z podpisaną klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Kętrzyn, która jest dostępna na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem: http://bip.miastoketrzyn.pl/84/1132/RODO_-_klauzule_informacyjne/
Dokumenty tj. kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-03-08 12:00:00
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty można składać pocztą lub bezpośrednio w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Kętrzyn, tj. ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko ds. dowodów osobistych, ewidencji ludności i stanu cywilnego w Urzędzie Stanu Cywilnego – Biurze Ludności” do dnia 08.03.2021 r. do godz. 12.00”.
VII. Informacje dodatkowe:
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Miasta Kętrzyn). Wszystkie dokumenty dołączone do oferty muszą być sporządzone w języku polskim. W przypadku dołączenia do oferty dokumentów w języku obcym, obowiązkowo dołączyć należy do oferty ich tłumaczenie przysięgłe na język polski. Koszt tłumaczenia pokrywa osoba składająca ofertę.
Kandydaci, którzy pozytywnie przejdą weryfikację złożonej aplikacji pod kątem formalno-prawnym, zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu naboru. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 89 752 05 25. Szczegółowe informacje dotyczące zasad procedury naboru określa Regulamin naboru stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 179/2018 Burmistrza Miasta Kętrzyn z dnia 13.06.2018r.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http: (//bip.miastoketrzyn.pl/) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta przy ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn.