ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wpis do ewidencji placówek niepublicznychDrukuj informacjęSprawa: Wpis do ewidencji placówek niepublicznych

Szczegóły informacji

Wpis do ewidencji placówek niepublicznych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Edukacji, Kultury i Sportu

Ogłoszono dnia: 2015-01-05 12:04:14

Termin załatwienia

Wpisu do ewidencji dokonuje się w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia oraz z urzędu doręcza zgłaszającemu zaświadczenie o wpisie do ewidencji, a kopię zaświadczenia przekazuje właściwemu kuratorowi oświaty oraz organowi podatkowemu.

Osoba kontaktowa

Monika Stankiewicz inspektor ds. edukacji, kultury i sportu

Miejsce załatwienia

Urząd Miasta Kętrzyn, 
11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11
II piętro - pokój nr 211

Telefon kontaktowy

89 752 05 70

Adres e-mail

m.stankiewicz@miastoketrzyn.pl

Sposób załatwienia

Sprawę kończy wydanie decyzji o wpisie do ewidencji placówek niepublicznych

Miejsce odbioru

Nie dotyczy

Wymagane Dokumenty

  1. Zgłoszenie do ewidencji powinno zawierać:
    - oznaczenie osoby zamierzającej prowadzić szkołę lub placówkę, jej miejsca zamieszkania lub siedziby;
    - określenie odpowiednio typu i rodzaju szkoły lub placówki oraz daty rozpoczęcia jej funkcjonowania,
    - wskazanie miejsca prowadzenia szkoły lub placówki oraz informację o warunkach lokalowych zapewniających:
    a) możliwość prowadzenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych,
    b) realizację innych zadań statutowych,
    c) w przypadku szkoły prowadzącej kształcenie zawodowe - możliwość realizacji praktycznej nauki zawodu,
    d) bezpieczne i higieniczne warunki nauki i pracy, zgodnie z odrębnymi przepisami;
    - statut szkoły lub placówki;
    - dane dotyczące kwalifikacji pracowników pedagogicznych i dyrektora, przewidzianych do zatrudnienia w szkole lub placówce;
    - zobowiązanie do przestrzegania wymagań określonych w art. 7 ust. 3 ustawy o systemie oświaty, w przypadku szkoły podstawowej oraz gimnazjum;
    - dane niezbędne do wpisania szkoły lub placówki do krajowego rejestru urzędowego podmiotów gospodarki narodowej.
  2. W przypadku szkoły podstawowej, gimnazjum ubiegającej się o nadanie uprawnień szkoły publicznej z dniem rozpoczęcia działalności wpis do ewidencji może nastąpić, jeżeli osoba prowadząca przedstawi pozytywną opinię kuratora oświaty.

Czas realizacji

30 dni od dnia złożenia wniosku.

Opłaty

Nie dotyczy

Tryb odwoławczy

Od sposobu rozstrzygnięcia sprawy nie przysługuje odwołanie.

Uwagi

Osoba prowadząca szkołę lub placówkę jest obowiązana zgłosić w ciągu 14 dni zmiany w danych zawartych w zgłoszeniu, powstałe po wpisie do ewidencji.

Podstawa prawna

Art. 82 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.)
« powrót do poprzedniej strony