ˆ

Zarządzenia Burmistrza

Drukuj informacjęAkt prawny: 259/2017

Szczegóły informacji

259/2017

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: VII kadencja

Data wejścia w życie: z dniem podpisania

Data podjęcia/podpisania: 2017-11-27

Tytuł aktu:

w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia odbioru robót budowlanych zadania remontu pn.: "Wymiana kanalizacji deszczowej pomiędzy ulicą Słoneczną i Pomorską"

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Kętrzyn
Osoba, która wytworzyla informację: Maciej Serwin Data wytworzenia informacji: 2017-11-27 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Maciej Serwin Data wprowadzenia do BIP 2017-11-28 12:55:53
Wprowadził informację do BIP: Marek Kaliszewski Data udostępnienia informacji: 2017-11-28 12:56:21
Osoba, która zmieniła informację: Marek Kaliszewski Data ostatniej zmiany: 2017-12-04 11:11:49
Artykuł był wyświetlony: 16 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Kętrzyn
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu