ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne w toku

Filtr listy informacji

  • Data publikacji (w formacie RRRR-MM-DD)

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 131
Data ogłoszenia
2021-03-16
Termin składania ofert / wniosków
2021-04-09 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Budowa kompleksowej sieci monitoringu w Mieście Kętrzyn”. w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Wymiana istniejących kamer i centrum monitoringu w Mieście Kętrzyn”
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • _z3_Specyfikacja Kętrzyn wymiana kamer i centrum CCTV (PDF, 295 KiB)
  • _z4_Przedmiar robót i zestawienie materiałów Kętrzyn CCTV (PDF, 79.1 KiB)
  • _z5_PW Kętrzyn wymiana kamer i centrum CCTV (PDF, 12.3 MiB)
  • _z6_Istotne Postanowienia Umowy- monitoring (PDF, 610.6 KiB)
  • _z7_Karty katalogowe (ZIP, 11.1 MiB)
  • SWZ (PDF, 375 KiB)
  • _z1-_wzor_formularza_oferty (DOC, 105.5 KiB)
  • _z2_Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (DOC, 51 KiB)
  • _z8_Informacja dotycząca grupy kapitałowej (DOC, 52.5 KiB)
  • _z9_formularz_identyfikator_ postępowania (PDF, 216.5 KiB)
  • Ogłoszenie (PDF, 104.9 KiB)
  • informacja o kwocie (PDF, 399.5 KiB)
  • informacja z otwarcia ofert (PDF, 412.8 KiB)
  • unieważnienie postępowania (PDF, 257.7 KiB)
Lp 132
Data ogłoszenia
2021-03-09
Termin składania ofert / wniosków
2021-03-19 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
„Dostawa oraz montaż wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 1 w ramach projektu pn. „Laboratorium odkrywcy w Szkole Podstawowej nr 1 w Kętrzynie”
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • _z1-_wzor_formularza_oferty (DOC, 203 KiB)
  • _3f-_formularz_cenowy_cz._VI przyroda_ (DOC, 231.5 KiB)
  • _z2 - _Oświadczenie_o_braku_podstaw_wykluczenia (DOC, 199 KiB)
  • _z3a-_formularz_cenowy_czesc_I fizyka_ (DOC, 432.5 KiB)
  • _z3e-_formularz_cenowy_cz._V matematyka_ (DOC, 214 KiB)
  • _z4a-_szczególowy_ opis_przedmiotu_zamówienia_część I - FIZYKA_ (PDF, 2.1 MiB)
  • _z4b-_szczegółowy_opis_przedmiotu_zamówienia_część II- CHEMIA_ (PDF, 815.7 KiB)
  • _z4c-_szczegółowy _opis_przedmiotu_zamówienia_część III BIOLOGIA_ (PDF, 1.1 MiB)
  • _z4d-_szczegółowy_opis_przedmiotu_zamówienia_część IV GEOGRAFIA_ (PDF, 893 KiB)
  • _z4e-_szczegółowy_opis_przedmiotu_zamówienia_część v MATEMATYKA_ (PDF, 687.2 KiB)
  • _z4f-_szczegółowy_opis_przedmiotu_zamówienia_część VI PRZYRODA_ (PDF, 773.9 KiB)
  • z3b-_formularz_cenowy_czesc_II Chemia_ (DOC, 272.5 KiB)
  • z3c-_formularz_cenowy_czesc_III Biologia_ (DOC, 292.5 KiB)
  • z3d-_formularz_cenowy_cz._IV geografia_ (DOC, 243.5 KiB)
  • z5-_istotne postanowienia umowy (PDF, 400.7 KiB)
  • z6 -_formularz_ Grupa_ Kapitałowa (DOCX, 151.4 KiB)
  • z7-_PassMark - CPU Benchmarks - List of Benchmarked CPUs (PDF, 2.8 MiB)
  • z8-_PassMark Software - Video Card (GPU) Benchmark Charts - Video Card Model List (PDF, 1.6 MiB)
  • z9-_formularz_identyfikator_ postępowania (PDF, 374 KiB)
  • SWZ 08.03 (PDF, 970 KiB)
  • Ogłoszenie Sp 1 (PDF, 188.8 KiB)
  • Zmian ogłoszenia Sp.1 (PDF, 35.2 KiB)
  • odpowiedz na wnioski i zmiana terminu dla SP 1_ 15.03 (PDF, 687 KiB)
  • informacja o kwocie Sp 1 (PDF, 480.5 KiB)
  • informacja z otwarcia ofert (PDF, 560.3 KiB)
  • Informacja WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY w części IV (PDF, 559 KiB)
  • unieważnienie części I (PDF, 113.6 KiB)
  • unieważnienie części II (PDF, 113.9 KiB)
  • unieważnienie części V (PDF, 109.8 KiB)
  • unieważnienie części VI (PDF, 190.8 KiB)
  • InformacjaWYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY w części III (PDF, 467.5 KiB)
  • InformacjaWYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY w części IV (PDF, 559 KiB)
Lp 133
Data ogłoszenia
2021-03-03
Termin składania ofert / wniosków
2021-03-11 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z montażem dla projektu „Ochrona i zrównoważone wykorzystywanie wodnych obiektów rekreacyjnych w miastach przygranicznych w Kętrzynie i Kaliningradzie”
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 101.1 KiB)
  • SWZ (PDF, 301.4 KiB)
  • Załączniki do SWZ (ZIP, 3 MiB)
  • Informacja o maksymalnej kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia (DOCX, 45.2 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 205.1 KiB)
  • Informacja o wyborze oferty (PDF, 313.7 KiB)
Lp 134
Data ogłoszenia
2021-02-23
Termin składania ofert / wniosków
2021-03-04 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej nr 3 w ramach projektu pn. „TIK w Szkole Podstawowej nr 3 w Kętrzynie”
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ołoszenie (PDF, 119.4 KiB)
  • SWZ (PDF, 871.3 KiB)
  • z1- wzór formularza oferty (DOC, 199 KiB)
  • z2 - Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (DOC, 200.5 KiB)
  • z3a - formularz cenowy cz. I komputery (DOC, 214.5 KiB)
  • z3b - formularz cenowy cz. II meble (DOC, 169 KiB)
  • z4a- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia CZĘŚĆ I (PDF, 642.4 KiB)
  • z4b- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia CZĘŚĆ II (PDF, 294 KiB)
  • 5a- Istotne postanowienia umowy pomoce CZĘŚĆ I 022021 (PDF, 402.9 KiB)
  • 5b - Istotne postanowienia umowy pomoce CZĘŚĆ II 022021 (PDF, 403 KiB)
  • z6 -formularz Grupa Kapitałowa (DOCX, 134.8 KiB)
  • z7-PassMark - CPU Benchmarks - List of Benchmarked CPUs (PDF, 2.5 MiB)
  • z8-_PassMark Software - Video Card (GPU) Benchmark Charts - Video Card Model List (PDF, 13.7 MiB)
  • z9- formularz identyfikator postępowania (PDF, 373.5 KiB)
  • odpowiedź na wnioski i zmiana terminu (PDF, 551 KiB)
  • ogłoszenie - zmiana terminu (PDF, 34.8 KiB)
  • odpowiedź na wniosek (PDF, 537.9 KiB)
  • odpowiedź na wniosek (PDF, 529.7 KiB)
  • informacja o kwocie (PDF, 466.5 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 501.5 KiB)
  • zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty i o odrzuceniu ofert część II (PDF, 416.8 KiB)
  • InformacjaWYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY w części I_ (PDF, 539 KiB)
Lp 135
Data ogłoszenia
2021-02-19
Termin składania ofert / wniosków
2021-03-04 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej nr 1 w ramach projektu pn. „Laboratorium odkrywcy w Szkole Podstawowej nr 1 w Kętrzynie
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 186.4 KiB)
  • SIWZ (PDF, 1019.4 KiB)
  • z1 - formularz ofertowy (DOC, 337 KiB)
  • z2 - Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (DOC, 199.5 KiB)
  • z3a - formularz cenowy czesc I (DOC, 425 KiB)
  • z3b - formularz cenowy czesc II (DOC, 268.5 KiB)
  • z3c - formularz cenowy czesc III (DOC, 289 KiB)
  • z3d - formularz cenowy czesc IV (DOC, 241.5 KiB)
  • z3e - formularz cenowy czesc V (DOC, 212.5 KiB)
  • z3f - formularz cenowy czesc VI (DOC, 230 KiB)
  • z4a - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) cz. I (PDF, 2.1 MiB)
  • z4b - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) cz. II (PDF, 815.6 KiB)
  • z4c - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) cz. III (PDF, 1.1 MiB)
  • z4d - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) cz. IV (PDF, 893 KiB)
  • z4e - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) cz. V (PDF, 686.7 KiB)
  • z4f - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) cz. VI (PDF, 773.7 KiB)
  • z5 - istotne postanowienia umowy (PDF, 400.7 KiB)
  • z6 - formularz Grupa Kapitałowa (DOCX, 135.1 KiB)
  • z7 - tabela testów wydajnościowych procesora (CPU Benchmarks) (PDF, 10.6 MiB)
  • z8 - tabela testów wydajnościowych karty graficznej (GPU Benchmarks) (PDF, 14 MiB)
  • z9 - formularz identyfikator postępowania (DOCX, 101.5 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 199.5 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie zamówienia 2 (PDF, 35.7 KiB)
  • Zmiana SWZ (PDF, 469.9 KiB)
  • Ogłoszenie o unieważnieniu (PDF, 120.5 KiB)
  • Informacja o unieważnieniu (PDF, 257.9 KiB)
Lp 136
Data ogłoszenia
2021-02-17
Termin składania ofert / wniosków
2021-02-25 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją „Przebudowa sieci kanalizacji deszczowej oraz remont ulic Szpitalnej, Kajki, Kościuszki i Asnyka w ramach zadania inwestycyjnego „Ochrona i zrównoważone wykorzystywanie wodnych obiektów rekreacyjnych w miastach przygranicznych w Kętrzynie i Kaliningradzie”” dofinansowanego ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Rosja 2014-2020 w branży drogowej i sanitarnej.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 107.3 KiB)
  • SWZ (PDF, 307.5 KiB)
  • Załączniki do SWZ (ZIP, 599.8 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 127.3 KiB)
  • Informacja o wyborze oferty (PDF, 308.6 KiB)
Lp 137
Data ogłoszenia
2020-12-30
Termin składania ofert / wniosków
2021-01-21 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
„Przebudowa sieci kanalizacji deszczowej oraz remont ulic Szpitalnej, Kajki, Kościuszki i Asnyka w ramach zadania inwestycyjnego „Ochrona i zrównoważone wykorzystywanie wodnych obiektów rekreacyjnych w miastach przygranicznych w Kętrzynie i Kaliningradzie””
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 281.7 KiB)
  • SIWZ (PDF, 359.9 KiB)
  • Załączniki 1-6, 8 do SIWZ (ZIP, 153.9 KiB)
  • Załącznik 7a (ZIP, 121.2 MiB)
  • Załącznik 7b (ZIP, 24.1 MiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 78.5 KiB)
  • Modyfikacja nr 1 do SIWZ (PDF, 169.7 KiB)
  • Załącznik nr 1 do Modyfikacji (PDF, 7.8 MiB)
  • Załącznik nr 2 do Modyfikacji (ZIP, 156 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 2 (PDF, 98.6 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 274.2 KiB)
  • Informacja o wyborze oferty (PDF, 206.6 KiB)
Lp 138
Data ogłoszenia
2020-12-09
Termin składania ofert / wniosków
2020-12-17 14:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
„Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Miejskiego Przedszkola Integracyjnego „Smerfowa kraina” w Kętrzynie” w ramach projektu „Nowoczesne przedszkole- nowe możliwości kętrzyńskich przedszkolaków”
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 206.1 KiB)
  • SIWZ (PDF, 253.3 KiB)
  • z1-wzór formularza oferty (DOC, 173 KiB)
  • z2- wzór oświadczenia z art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy PZP (DOC, 129.5 KiB)
  • z3a- formularz cenowy cz. I (DOC, 186 KiB)
  • z3b- formularz cenowy cz. II (DOC, 162.5 KiB)
  • z4a- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia SOPZ cz I (PDF, 286.5 KiB)
  • z4b- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) cz. II (PDF, 390.5 KiB)
  • z5- istotne postanowienia umowy część I (PDF, 201.2 KiB)
  • z6- istotne postanowienia umowy część II (PDF, 201.1 KiB)
  • z7- wzór oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (DOC, 139 KiB)
  • z8-tabela testów wydajnościowych procesora (CPU Benchmarks) (1) (PDF, 2.7 MiB)
  • z9- tabela testów wydajnościowych karty graficznej (Software-video Card) (PDF, 13.6 MiB)
  • informacja z otwarcia ofert (PDF, 83.4 KiB)
  • informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. II (PDF, 90.7 KiB)
  • informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. I (PDF, 88.9 KiB)
Lp 139
Data ogłoszenia
2020-12-09
Termin składania ofert / wniosków
2020-12-17 14:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
,,Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu pn. „Nowoczesne przedszkole - nowe możliwości kętrzyńskich przedszkolaków”
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 516.9 KiB)
  • SIWZ (PDF, 700.6 KiB)
  • z1-wzór formularza oferty (DOC, 98 KiB)
  • z2- wzór oświadczenia z art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy PZP (DOC, 61 KiB)
  • z3- wzór formularza cenowego (DOC, 60.5 KiB)
  • z4 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) (PDF, 732.3 KiB)
  • z5- istotne postanowienia umowy (PDF, 736.9 KiB)
  • z6- wzór oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (DOC, 89 KiB)
  • z7-tabela testów wydajnościowych procesora (CPU Benchmarks) (PDF, 2.7 MiB)
  • z8- tabela testów wydajnościowych karty graficznej (Software-video Card) (PDF, 13.6 MiB)
  • informacja z otwarcia ofert (PDF, 96.5 KiB)
  • informacja o unieważnieniu postępowania (PDF, 97.9 KiB)
Lp 140
Data ogłoszenia
2020-12-08
Termin składania ofert / wniosków
2021-01-08 08:11:00
Tytuł zamówienia publicznego
Utrzymanie zieleni terenów komunalnych
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 169.9 KiB)
  • SIWZ (PDF, 314.5 KiB)
  • z1- formularz oferty (DOC, 84 KiB)
  • z2.1- edytowalna wersja formularza JEDZ (DOC, 216 KiB)
  • z2.2- espd-request JEDZ (ZIP, 91.7 KiB)
  • z3- KluczPub_Oferta_PostepowanieID_2920a565-fc00-4af6-9923-01219ae7ee9d (ASC, 700 B)
  • z4 - wzór wykazu uslug (DOC, 41.5 KiB)
  • z5 - wzór wykazu osób (DOC, 43.5 KiB)
  • z6 - wzór wykazu narzędzi i wyposazenia zakladu i urzadzen technicznych (DOC, 40.5 KiB)
  • z7- istotne postanowienia umowy (PDF, 151 KiB)
  • z.7.1 wykaz terenów komunalnych będący zał. nr 1 do istotnych post. umowy (XLSX, 75.5 KiB)
  • z8- zobowiązanie podmiotu trzeciego na podst. art. 22 a ust. PZP (DOC, 72.5 KiB)
  • z9 - wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 53 KiB)
  • ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 78 KiB)
  • informacja z otwarcia ofert (PDF, 83.3 KiB)
  • informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 103.1 KiB)

Nawigacja między stronami listy informacji