ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2022/05/24Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2022/05/24

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Komendant Straży Miejskiej

Miejsce pracy: Kętrzyn

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Straż Miejska

Data udostępnienia: 2022-05-24

Ogłoszono dnia: 2022-05-24

Termin składania dokumentów: 2022-06-02 00:00:00

Nr ogłoszenia: 2022/05/24

Zlecający: Burmistrz Miasta Kętrzyn

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
    (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. wykształcenie: wyższe, o kierunku lub specjalności: bezpieczeństwo publiczne, prawo, administracja, zarządzanie, lub o profilu zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku objętym naborem,
  4. staż pracy: 5 lat, w tym co najmniej 3 letni staż pracy lub wykonywanie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
  5. ukończone 21 lat,
  6. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. nieposzlakowana opinia,
  8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy,
  9. pełna sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
  10. uregulowany stosunek do służby wojskowej,
  11. prawo jazdy kat. B.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość i umiejętność właściwej interpretacji oraz zastosowania w praktyce przepisów prawnych z zakresu:
  1. ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
  2. ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych,
  3. ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  4. ustawa z dnia 13 września 1966 r. o utrzymaniu i czystości w gminach,
  5. ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (w zakresie niezbędnym do zajmowanego stanowiska)
  6. ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym
  7. ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
  8. ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
  9. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
  10. wydane obowiązujące Rozporządzenia do wskazanych ustaw,
  1. bardzo dobra znajomość topografii miasta,
  2. umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  3. znajomość MS Office,
  4. umiejętność dobrej organizacji pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
  5. odporność na stres,
  6. umiejętność pracy zespołowej i samodzielnej oraz kierowania zespołem,
  7. umiejętność analitycznego i logicznego myślenia,
  8. rzetelność, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, obowiązkowość, dokładność, skrupulatność, dyspozycyjność,
  9. mile widziane ukończone szkolenie podstawowe strażników gminnych/miejskich, potwierdzone zdanym pozytywnie egzaminem.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. realizowanie zadań określonych w ustawie z dnia 29.08.1997 r. o strażach gminnych (t. j. Dz. U. z 2021, poz. 1763) w szczególności:
  1. kierowanie i nadzór nad działalnością Straży Miejskiej,
  2. organizowanie i nadzór nad działaniami służbowo – operacyjnymi podległych strażników,
  3. prowadzenie dokumentacji dotyczącej działalności Straży Miejskiej,
  4. prowadzenie ewidencji wymaganych ustawą o strażach gminnych i składanie informacji o danych zawartych w tych ewidencjach,
  5. współpraca z podmiotami działającymi w sferze bezpieczeństwa i porządku publicznego (Policją, Strażą Pożarną, itp.),
  6. dokonywanie czynności sprawdzających, sporządzanie notatek służbowych, wniosków o ukaranie do sądów oraz oskarżanie przed sądami w zakresie ustawowych uprawnień,
  7. nadzór nad właściwym użytkowaniem środków przymusu bezpieczeństwa, środków transportu, łączności i innych urządzeń technicznych,
  8. planowanie budżetu, dysponowanie środkami finansowymi oraz ponoszenie odpowiedzialności za ich prawidłowe wykorzystanie,
  9. dokonywanie bieżącej analizy stanu porządku publicznego na terenie miasta oraz dostosowywanie zadań do występujących zagrożeń i potrzeb,
  10. wykonywanie zadań wynikających z innych przepisów , obowiązujących regulaminów, aktów prawa miejscowego lub udzielonych upoważnień i pełnomocnictw,
  11. przygotowywanie i składanie realizacji zadań wykonywanych przez Straż Miejską oraz przekazywanie Burmistrzowi informacji o stanie porządku publicznego na terenie Miasta Kętrzyn.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. miejsce pracy: Urząd Miasta Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, z możliwością pracy wykonywanej wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń przy zmiennych warunkach atmosferycznych (wyjazdy w teren),
  2. wymiar i system czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy (1/1 etat) w podstawowym systemie czasu pracy (2 zmiany),
  3. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
  4. sytuacje stresowe,
  5. większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,
  6. wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miasta Kętrzyn,
  7. przewidywany termin zatrudnienia: 01.07.2022 r.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy,
wzór kwestionariusza osobowego dostępny jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem: http://www.bip.miastoketrzyn.pl/84/1177/Kwestionariusz_osobowy_osoby_ubiegajacej_sie_o_zatrudnienie/
  1. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe, tj. świadectwa ukończenia szkoły, dyplomy, certyfikaty,
  2. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, tj. świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu, zaświadczenie z CEIDG o własnej działalności gospodarczej,
  3. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  4. oświadczenie o:
  1. posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
  2. o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
  3. nieposzlakowanej opinii zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
wzór powyższych oświadczeń dostępny jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem: http://www.bip.miastoketrzyn.pl/84/1632/Wzor_-_oswiadczenia_z_ustawy_o_pracownikach_samorzadowych/
  1. oświadczenie o:
  1. stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku pracy,
  2. zgodności z oryginałem wszystkich przedłożonych kserokopii dokumentów,
  3. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
wzór powyższych oświadczeń dostępny jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem:
  1. w przypadku wyboru oferty oświadczenie o zobowiązaniu nie wykonywania zajęć pozostających
    w  sprzeczności,
wzór powyższego oświadczenia dostępny jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem:
  1. zapoznanie się i podpisanie klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Kętrzyn,
klauzula informacyjna dostępna na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn  pod adresem:  http://bip.miastoketrzyn.pl/84/1132/RODO_-_klauzule_informacyjne/
 
UWAGA !
Wskazane powyżej wymagane dokumenty, tj. kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, życiorys (CV) oraz wszelkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-06-02 00:00:00
b. Sposób:
  1. sposób: za pośrednictwem poczty lub osobiście,
  2. miejsce: za pośrednictwem poczty lub bezpośrednio w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Kętrzyn przy ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Miasta Kętrzyn).
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty można składać pocztą lub bezpośrednio w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn.
 
Dokumenty winny być złożone w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Oferta pracy na stanowisko Komendanta Straży Miejskiej” do dnia 02.06.2022 do godz. 12.00.
 
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Kętrzyn).
 
Wszystkie dokumenty dołączone do oferty muszą być sporządzone w języku polskim. W przypadku dołączenia do oferty dokumentów w języku obcym, obowiązkowo dołączyć należy do oferty ich tłumaczenie przysięgłe na język polski. Koszt tłumaczenia pokrywa osoba składająca ofertę.

VII. Informacje dodatkowe:

Kandydaci, którzy  pozytywnie przejdą weryfikację złożonej aplikacji pod kątem formalno-prawnym, zostaną poinformowani o terminie  kolejnego etapu naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 89/752 05 25.
Szczegółowe informacje dotyczące zasad procedury naboru określa Regulamin naboru stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 179/2018 Burmistrza Miasta Kętrzyn z dnia 13.06.2018r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta Kętrzyn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-05-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Estera Rutkowska-Zalewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-05-24 13:20:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Żukowski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-05-24 13:22:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Żukowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-06-13 13:44:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1421 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony