ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2024/02/14.01Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2024/02/14.01

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Komendant Gminnej Ochrony Przeciwpożarowej i Przeciwpowodziowej

Miejsce pracy: Kętrzyn

Wymiar etatu: 1/2

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Miasta Kętrzyn

Data udostępnienia: 2024-02-14

Ogłoszono dnia: 2024-02-14

Termin składania dokumentów: 2024-02-23 12:00:00

Nr ogłoszenia: 2024/02/14.01

Zlecający: Burmistrz Miasta Kętrzyn

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
    (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
  2. wykształcenie: wyższe, preferowane z zakresu pożarnictwa, inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego, bezpieczeństwo publiczne, zarządzanie kryzysowe,
  3. staż pracy: minimum 4 lata o charakterze zgodnym z ogłoszeniem,
  4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy,
  8. przynależność do jednostki ochotniczej straży pożarnej z terenu Gminy Miejskiej Kętrzyn,
  9. znajomość i umiejętność właściwej interpretacji oraz zastosowania w praktyce przepisów prawnych
    z zakresu:
  1. ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
  2. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  3. ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
  4. ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
  5. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny,
  6. ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego,
  7. ustawy z dnia 17 grudnia 2021 r. o ochotniczych strażach pożarnych,
  8. ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej,
  9. ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym,
  10. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
b. Wymagania dodatkowe:
  1. mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy w samorządzie na podobnym stanowisku,
  2. prawo jazdy kat. B,
  3. umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  4. znajomość MS Office,
  5. umiejętność dobrej organizacji pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
  6. odporność na stres,
  7. umiejętność pracy zarówno zespołowej jak i samodzielnej,
  8. umiejętność analitycznego i logicznego myślenia,
  9. rzetelność, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, obowiązkowość, dokładność, skrupulatność, dyspozycyjność,
  10. wysoka kultura osobista, opanowanie.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. organizowanie i prowadzenie ćwiczeń, szkoleń i działań ratowniczych podległych jednostek OSP,
  2.  dokonywanie kontroli gotowości operacyjno – technicznej OSP,
  3. obsługa kancelaryjno – techniczna jednostek OSP z terenu Gminy, w tym prowadzenie wymaganych ewidencji, rozliczeń i zestawień,
  4. prowadzenie nadzoru nad:
    1. wykorzystaniem i utrzymaniem w należytym stanie technicznym obiektów użytkowanych przez jednostki OSP,
    2. utrzymaniemm w stałej i pełnej sprawności technicznej sprzętu pożarniczego w OSP,
    3. właściwym i zgodnym z obowiązującymi przepisami użytkowaniem i eksploatacją pojazdów, motopomp i innego sprzętu pożarniczego,
    4. bieżącym prowadzeniem przez kierowców – mechaników dokumentacji technicznej użytkowanego sprzetu silnikowego i samochodów pożarniczych,
    5. wykonywanie zadań i obowiązków kierowców – mechaników,
  5. opiniowanie zasadności zakupu sprzętu stanowiącego wyposażenie podległych jednostek,
  6. stała i bieżąca współpraca z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej, Zarządem Powiatowym oraz innymi instytucjami zajmującymi się sprawami ochrony przeciwpożarowej na terenie Gminy,
  7. realizacja ustalonych przez wojewodę zadań krajowego systemu ratowniczo – gaśniczego na obszarze gmin,
  8. współpraca z Komendantem Powiatowym PSP w zakresie realizacji zadań KSRG,
  9. inicjowanie prac i działań organów gminy w zakresie zaopatrzenia obszaru gminy w wodę do celów gaśniczych,
  10. realizacja zadań w zakresie zapewnienia ochrony przeciwpożarowej i ochrony przed innymi miejscowymi zagrożeniami gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej,
  11. prowadzenie w imieniu gminy przeglądów ochrony p.poż.,
  12. udział w projektowaniu budżetu gminy, w części dotyczącej ochrony przeciwpożarowej dotyczącej funkcjonowania jednostek OSP oraz sprawozdania z realizacji prowadzonych zadań,
  13. udział w inspekcji gotowości operacyjno – bojowej jednostek OSP prowadzonych przez organy inspekcyjne PSP,
  14. bieżąca współpraca ze starostwem oraz Komendantem Powiatowym PSP w zakresie ochrony przeciwpowodziowej oraz zapobiegania innym nadzwyczajnym zagrożeniom życia i zdrowia ludzi lub środowiska na obszarze gminy,
  15. współudział w opracowywaniu planów ratowniczych powiatu w części dotyczącej obszaru gminy,
  16. udzielanie pomocy jednostkom OSP funkcjonującym na obszarze gminy,
  17. prowadzenie na obszarze gminy działalności z zakresu popularyzacji zasad ochrony przeciwpożarowej,
  18. prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem budynków urzędu, zabezpieczeniem mienia, zapewnieniem bezpieczeństwa pod względem przeciwpożarowym,
  19. realizacja zadań obronnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej i przeciwpowodziowej wynikających
    z polanu operacyjnego funkcjonowania gminy.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. miejsce pracy: Urząd Miasta Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn,
  2. praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (1/2 etat) w podstawowym systemie czasu pracy,
  3. praca przy monitorze ekranowym przynajmniej połowę dobowego określonego czasu pracy przy naturalnym i sztucznym oświetleniu w większości czasu w wymuszonej pozycji ciała (praca siedząca),
  4. sytuacje stresowe,
  5. wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miasta Kętrzyn,
  6. przewidywany termin zatrudnienia: 03/2024 r.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy
wzór kwestionariusza osobowego dostępny jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem: https://bip.miastoketrzyn.pl/84/1177/Kwestionariusz_osobowy_osoby_ubiegajacej_sie_o_zatrudnienie/
  1. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe, tj. świadectwa ukończenia szkoły, dyplomy, certyfikaty,
  2. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, tj. świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu, zaświadczenie z CEIDG o własnej działalności gospodarczej,
  3. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  4. oświadczenie o:
  1. posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  2. o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  3. nieposzlakowanej opinii zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
    o pracownikach samorządowych,
  4. o zobowiązaniu nie wykonywania zajęć pozostających w sprzeczności w przypadku wyboru oferty
wzór powyższych oświadczeń dostępny jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem:
  1. oświadczenie o:
  1. stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku pracy,
  2. zgodności z oryginałem wszystkich przedłożonych kserokopii dokumentów,
wzór powyższych oświadczeń dostępny jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem:
  1. zapoznanie się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Kętrzyn oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:
klauzula informacyjna dostępna na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn  pod adresem:  https://bip.miastoketrzyn.pl/84/1132/Klauzula_informacyjna__E2_80_93_RODO__E2_80_93_rekrutacja/ zgoda na przetwarzanie danych osobowych dostępna na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn  pod adresem:
  1. kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach
    samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
  2. pisemne oświadczenie o treści: „Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie
    Informacji Publicznej moich danych osobowych”
wzór powyższego oświadczenia dostępny jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem:
  1. pisemne oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kategorii B.
 
Bardzo ważne !
Wskazane powyżej wymagane dokumenty, tj. kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, życiorys (CV)
oraz wszelkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-02-23 12:00:00
b. Sposób:
  1. termin: do 23 lutego 2024 roku do godz. 12:00,
  2. sposób: za pośrednictwem poczty lub osobiście,
  3. miejsce: wymagane dokumenty można składać za pośrednictwem poczty lub bezpośrednio w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Kętrzyn przy ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn
    (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Miasta Kętrzyn).
 
Dokumenty winny być złożone w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko urzędnicze Komendant Gminnej Ochrony Przeciwpożarowej i Przeciwpowodziowej” do dnia 23 lutego 2024 r. do godz. 12.00.
 
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Wszystkie dokumenty dołączone do oferty muszą być sporządzone w języku polskim. W przypadku dołączenia do oferty dokumentów
w języku obcym, obowiązkowo dołączyć należy do oferty ich tłumaczenie przysięgłe na język polski. Koszt tłumaczenia pokrywa osoba składająca ofertę.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Kandydaci, którzy  pozytywnie przejdą weryfikację złożonej aplikacji pod kątem formalno-prawnym, zostaną poinformowani o terminie  kolejnego etapu naboru. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu:
    89/752 05 25. Szczegółowe informacje dotyczące zasad procedury naboru określa Regulamin naboru stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 179/2018 Burmistrza Miasta Kętrzyn z dnia 13.06.2018 r.
 
  1. Wyniki naboru:
Informacja o wyniku naboru zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest upowszechniana i będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http: (//bip.miastoketrzyn.pl/) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Kętrzyn przy ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta Kętrzyn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Estera Rutkowska-Zalewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-14 14:34:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Żukowski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-14 14:35:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Żukowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-28 09:27:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
631 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony