Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2023/08/24Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2023/08/24Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami
Miejsce pracy: Kętrzyn
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Zarządzania Majątkiem, Architektury i Urbanistyki i
Data udostępnienia: 2023-08-24
Ogłoszono dnia: 2023-08-24
Termin składania dokumentów: 2023-09-04 12:00:00
Nr ogłoszenia: 2023/08/24
Zlecający: Burmistrz Miasta Kętrzyn
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
(t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
2) wykształcenie: wyższe, preferowane z zakresu: geodezji, gospodarki nieruchomościami, gospodarki przestrzennej,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy,
7) znajomość i umiejętność właściwej interpretacji oraz zastosowania w praktyce przepisów prawnych z zakresu:
a) ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
b) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego,
c) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
d) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
e) ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz akty wykonawcze do ustawy,
f) ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
g) ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali,
h) ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece,
i) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny,
j) ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
k) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
l) ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego,
m) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
b. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność posługiwania się aplikacjami związanymi z systemami informacji przestrzennej, np. geoportal, EWMAPA,
2) mile widziane doświadczenie zawodowe pracy w samorządzie,
3) umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
4) znajomość MS Office,
5) umiejętność dobrej organizacji pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
6) odporność na stres,
7) umiejętność pracy zarówno zespołowej jak i samodzielnej,
8) umiejętność analitycznego i logicznego myślenia,
9) rzetelność, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, obowiązkowość, dokładność, skrupulatność, dyspozycyjność,
10) wysoka kultura osobista, opanowanie.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowywanie decyzji zatwierdzających projekty podziałów nieruchomości;
- prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniem nieruchomości;
- prowadzenie spraw związanych z ujawnianiem w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Gminy i innych zmian w księgach;
- prowadzenie rejestru nazewnictwa ulic i placów wraz z aplikacją elektroniczną do tego przeznaczoną oraz rejestru numeracji porządkowej wraz z aplikacja do tego przeznaczoną;
- przygotowywanie zawiadomień o nadaniu numeru porządkowego budynku lub nieruchomości, zmiana numerów porządkowych;
- przygotowanie projektów uchwał w sprawie nadania nazw ulicom lub ich zmian;
- przygotowywanie dokumentów i prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości do gminnego zasobu nieruchomości w drodze umowy oraz w postępowaniu wywłaszczeniowym;
- przygotowywanie dokumentów i prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa, innej gminy lub powiatu;
- prowadzenie spraw związanych z zamianą gruntów pomiędzy gminą a osobami fizycznymi lub prawnymi;
- przygotowywanie dokumentacji i wniosków w sprawie komunalizacji nieruchomości;
- prowadzenie spraw związnych z ustanawianiem służebności na nieruchomościach gminy oraz ustanawianiem służebności na rzecz gminy;
- przygotowywanie decyzji o ustaleniu opłaty jednorazowej, określonej w stosunku procentowym do wzrostu wartości nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego tzw. renta planistyczna;
- współpraca w zakresie dokonywania aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste gruntów i zarząd gruntami w tym wypowiadanie i oferowanie nowej opłaty w związku ze zmianą wartości gruntów;
- ustalanie opłat adiacenkich;
- ustanawianie prawa użytkowania na nieruchomości, użyczanie, oddawanie nieruchomości do używania i przekazywanie nieruchomości w trwały zarząd;
- kontrola zagospodarowania nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste oraz prowadzenie procedury związanej z ustaleniem dodatkowych terminów lub dodatkowych opłat rocznych w przypadku niedotrzymania terminów zagospodarowania nieruchomości oddanej w użytkowanie wieczyste wraz z całą procedurą postepowania administracyjnego w tej sprawie oraz rozwiązanie umów użytkowania wieczystego w związku z niezabudowaniem działek w terminie określonych w akcie notarialnym;
- wygaszanie umów użytkowania wieczystego;
- wnoszenie do spółek komunalych nieruchomości jako wkładu niepieniężnego (aport);
- prowadzenie spraw związanych z przejmowaniem majątku w drodze spadku, w szczególnosci podejmowanie działań związanych z przejmowaniem spadku i jego zabezpieczeniem oraz prowadzenie rejestru przejętego w drodze spadku majątku;
- współpraca z radcami prawnymi, sądami, kancelariami komorniczymi, wierzycielami spadkodawcy i innymi podmiotami w zakresie nabytego spadku;
- kontrola wpływających zawiadomień z instytucji bankowych i spółdzielczych kas oszczędnościowo kredytowych o zgonach posiadaczy rachunków lub braku aktywności na rachunkach w zakresie możliowści objęcia spadku
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1) miejsce pracy: Urząd Miasta Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn,
2) praca w pełnym wymiarze czasu pracy (1/1 etat) w podstawowym systemie czasu pracy,
3) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę przy naturalnym i sztucznym oświetleniu w większości czasu w wymuszonej pozycji ciała (praca siedząca),
4) sytuacje stresowe,
5) wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miasta Kętrzyn,
6) przewidywany termin zatrudnienia: 09/2023 r.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy
wzór kwestionariusza osobowego dostępny jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem: https://bip.miastoketrzyn.pl/84/1177/Kwestionariusz_osobowy_osoby_ubiegajacej_sie_o_zatrudnienie/
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe, tj. świadectwa ukończenia szkoły, dyplomy, certyfikaty,
5) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, tj. świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu, zaświadczenie z CEIDG o własnej działalności gospodarczej,
6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
7) oświadczenie o:
a) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
b) o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
c) nieposzlakowanej opinii zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych,
o pracownikach samorządowych,
d) o zobowiązaniu nie wykonywania zajęć pozostających w sprzeczności w przypadku wyboru oferty
wzór powyższych oświadczeń dostępny jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem:
8) oświadczenie o:
a) stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku pracy,
b) zgodności z oryginałem wszystkich przedłożonych kserokopii dokumentów,
wzór powyższych oświadczeń dostępny jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem:
9) zapoznanie się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Kętrzyn oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:
klauzula informacyjna dostępna na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem: https://bip.miastoketrzyn.pl/84/1132/Klauzula_informacyjna__E2_80_93_RODO__E2_80_93_rekrutacja/ zgoda na przetwarzanie danych osobowych dostępna na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem:
10) kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach
samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
11) pisemne oświadczenie o treści: „Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie
Informacji Publicznej moich danych osobowych”
Informacji Publicznej moich danych osobowych”
wzór powyższego oświadczenia dostępny jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem:
Bardzo ważne !
Wskazane powyżej wymagane dokumenty, tj. kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, życiorys (CV)
oraz wszelkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
oraz wszelkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-09-04 12:00:00
b. Sposób:
1) termin: do 4 września 2023 roku do godz. 12:00,
2) sposób: za pośrednictwem poczty lub osobiście,
3) miejsce: wymagane dokumenty można składać za pośrednictwem poczty lub bezpośrednio w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Kętrzyn przy ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn
(decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Miasta Kętrzyn).
(decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Miasta Kętrzyn).
Dokumenty winny być złożone w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Zarządzania Majątkiem, Architektury i Urbanistyki” do dnia 4 września 2023 r. do godz. 12.00.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Wszystkie dokumenty dołączone do oferty muszą być sporządzone w języku polskim. W przypadku dołączenia do oferty dokumentów
w języku obcym, obowiązkowo dołączyć należy do oferty ich tłumaczenie przysięgłe na język polski. Koszt tłumaczenia pokrywa osoba składająca ofertę.
w języku obcym, obowiązkowo dołączyć należy do oferty ich tłumaczenie przysięgłe na język polski. Koszt tłumaczenia pokrywa osoba składająca ofertę.
VII. Informacje dodatkowe:
1) Kandydaci, którzy pozytywnie przejdą weryfikację złożonej aplikacji pod kątem formalno-prawnym, zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu naboru. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu:
89/752 05 25. Szczegółowe informacje dotyczące zasad procedury naboru określa Regulamin naboru stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 179/2018 Burmistrza Miasta Kętrzyn z dnia 13.06.2018 r.
89/752 05 25. Szczegółowe informacje dotyczące zasad procedury naboru określa Regulamin naboru stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 179/2018 Burmistrza Miasta Kętrzyn z dnia 13.06.2018 r.
2) Wyniki naboru:
Informacja o wyniku naboru zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest upowszechniana i będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http: (//bip.miastoketrzyn.pl/) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Kętrzyn przy ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Kętrzyn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-08-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Estera Rutkowska-Zalewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-08-24 15:24:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adam Walukiewicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-08-24 15:26:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Żukowski |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-09-15 09:25:03 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 886 raz(y) |