ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2022/10/21Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2022/10/21

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami

Miejsce pracy: Kętrzyn

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Zarządzania Majątkiem, Architektury i Urbanistyki i

Data udostępnienia: 2022-10-21

Ogłoszono dnia: 2022-10-21

Termin składania dokumentów: 2022-10-31 12:00:00

Nr ogłoszenia: 2022/10/21

Zlecający: Burmistrz Miasta Kętrzyn

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
    (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
  2. wykształcenie: wyższe, preferowane z zakresu: geodezji, gospodarki nieruchomościami, gospodarki przestrzennej i pokrewnych,
  3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy,
  7. znajomość i umiejętność właściwej interpretacji oraz zastosowania w praktyce przepisów prawnych z zakresu:
  1. ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
  2. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego,
  3. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  4. ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
  5. ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz akty wykonawcze do ustawy,
  6. ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  7. ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali,
  8. ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece,
  9. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny,
  10. ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
  11. ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
  12. ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego,
  13. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
b. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność posługiwania się aplikacjami związanymi z systemami informacji przestrzennej, np. geoportal, EWMAPA,
  2. mile widziane doświadczenie zawodowe pracy w samorządzie,
  3. umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  4. znajomość MS Office,
  5. umiejętność dobrej organizacji pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
  6. odporność na stres,
  7. umiejętność pracy zarówno zespołowej jak i samodzielnej,
  8. umiejętność analitycznego i logicznego myślenia,
  9. rzetelność, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, obowiązkowość, dokładność, skrupulatność, dyspozycyjność,
  10. wysoka kultura osobista, opanowanie.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. przygotowywanie decyzji zatwierdzających projekty podziałów nieruchomości;
  2. prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniem nieruchomości;
  3. prowadzenie spraw związanych z ujawnianiem w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Gminy i innych zmian w księgach;
  4. prowadzenie rejestru nazewnictwa ulic i placów wraz z aplikacją elektroniczną do tego przeznaczoną oraz rejestru numeracji porządkowej wraz z aplikacja do tego przeznaczoną;
  5. przygotowywanie zawiadomień o nadaniu numeru porządkowego budynku lub nieruchomości, zmiana numerów porządkowych;
  6. przygotowanie projektów uchwał w sprawie nadania nazw ulicom lub ich zmian;
  7. przygotowywanie dokumentów i prowadzenie spraw związanych z nabywaniem  nieruchomości do gminnego zasobu nieruchomości w drodze umowy oraz w postępowaniu wywłaszczeniowym;
  8. przygotowywanie dokumentów i prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa, innej gminy lub powiatu;
  9. prowadzenie spraw związanych z zamianą gruntów pomiędzy gminą a osobami fizycznymi lub prawnymi;
  10. przygotowywanie dokumentacji i wniosków w sprawie komunalizacji nieruchomości;
  11. prowadzenie spraw związnych z ustanawianiem służebności na nieruchomościach gminy oraz ustanawianiem służebności na rzecz gminy;
  12. przygotowywanie decyzji o ustaleniu opłaty jednorazowej, określonej w stosunku procentowym do wzrostu wartości nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego tzw. renta planistyczna;
  13. współpraca w zakresie dokonywania aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste gruntów i zarząd gruntami w tym wypowiadanie i oferowanie nowej opłaty w związku ze zmianą wartości gruntów;
  14. ustalanie opłat adiacenkich;
  15. ustanawianie prawa użytkowania na nieruchomości, użyczanie, oddawanie nieruchomości do używania i przekazywanie nieruchomości w trwały zarząd;
  16. kontrola zagospodarowania nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste oraz prowadzenie procedury związanej z ustaleniem dodatkowych terminów lub dodatkowych opłat rocznych w przypadku niedotrzymania terminów zagospodarowania nieruchomości oddanej w użytkowanie wieczyste wraz z całą procedurą postepowania administracyjnego w tej sprawie oraz rozwiązanie umów użytkowania wieczystego w związku z niezabudowaniem działek w terminie określonych w akcie notarialnym;
  17. wygaszanie umów użytkowania wieczystego;
  18. wnoszenie do spółek komunalych nieruchomości jako wkładu niepieniężnego (aport);
  19. prowadzenie spraw związanych z przejmowaniem majątku w drodze spadku, w szczególnosci podejmowanie działań związanych z przejmowaniem spadku i jego zabezpieczeniem oraz prowadzenie rejestru przejętego w drodze spadku majątku;
  20. współpraca z radcami prawnymi, sądami, kancelariami komorniczymi, wierzycielami spadkodawcy i innymi podmiotami w zakresie nabytego spadku;
  21. kontrola wpływających zawiadomień z instytucji bankowych i spółdzielczych kas oszczędnościowo kredytowych o zgonach posiadaczy rachunków lub braku aktywności na rachunkach w zakresie możliowści objęcia spadku.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. miejsce pracy: Urząd Miasta Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn,
  2. praca w pełnym wymiarze czasu pracy (1/1 etat) w podstawowym systemie czasu pracy,
  3. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
  4. sytuacje stresowe,
  5. wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miasta Kętrzyn,
  6. przewidywany termin zatrudnienia: 11/2022 r.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy
wzór kwestionariusza osobowego dostępny jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem: https://bip.miastoketrzyn.pl/84/1177/Kwestionariusz_osobowy_osoby_ubiegajacej_sie_o_zatrudnienie/
 
  1. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe, tj. świadectwa ukończenia szkoły, dyplomy, certyfikaty,
  2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe, tj. świadectwa ukończenia szkoły, dyplomy, certyfikaty,
  3. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, tj. świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu, zaświadczenie z CEIDG o własnej działalności gospodarczej,
  4. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  5. oświadczenie o:
  1. posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  2. o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  3. nieposzlakowanej opinii zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
    o pracownikach samorządowych,
  4. o zobowiązaniu nie wykonywania zajęć pozostających w sprzeczności w przypadku wyboru oferty
wzór powyższych oświadczeń dostępny jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem:
  1. oświadczenie o:
  1. stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku pracy,
  2. zgodności z oryginałem wszystkich przedłożonych kserokopii dokumentów,
wzór powyższych oświadczeń dostępny jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem:
  1. zapoznanie się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Kętrzyn oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:
klauzula informacyjna dostępna na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn  pod adresem:  https://bip.miastoketrzyn.pl/84/1132/Klauzula_informacyjna__E2_80_93_RODO__E2_80_93_rekrutacja/ zgoda na przetwarzanie danych osobowych dostępna na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn  pod adresem:
  1. kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach
    samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
  2. pisemne oświadczenie o treści: „Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie
    Informacji Publicznej moich danych osobowych”.
 
Bardzo ważne !
Wskazane powyżej wymagane dokumenty, tj. kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, życiorys (CV)
oraz wszelkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-10-31 12:00:00
b. Sposób:
  1. termin: do 31 października 2022 roku do godz. 12:00,
  2. sposób: za pośrednictwem poczty lub osobiście,
  3. miejsce: wymagane dokumenty można składać za pośrednictwem poczty lub bezpośrednio w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Kętrzyn przy ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn
    (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Miasta Kętrzyn).
 
Dokumenty winny być złożone w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Zarządzania Majątkiem, Architektury i Urbanistyki” do dnia 31 października 2022 r. do godz. 12.00.
 
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Wszystkie dokumenty dołączone do oferty muszą być sporządzone w języku polskim. W przypadku dołączenia do oferty dokumentów
w języku obcym, obowiązkowo dołączyć należy do oferty ich tłumaczenie przysięgłe na język polski. Koszt tłumaczenia pokrywa osoba składająca ofertę.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Kandydaci, którzy  pozytywnie przejdą weryfikację złożonej aplikacji pod kątem formalno-prawnym, zostaną poinformowani o terminie  kolejnego etapu naboru. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu:
    89/752 05 25. Szczegółowe informacje dotyczące zasad procedury naboru określa Regulamin naboru stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 179/2018 Burmistrza Miasta Kętrzyn z dnia 13.06.2018 r.
 
  1. Wyniki naboru:
Informacja o wyniku naboru zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest upowszechniana i będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http: (//bip.miastoketrzyn.pl/) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Kętrzyn przy ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta Kętrzyn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-10-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Estera Rutkowska-Zalewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-10-21 13:40:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Żukowski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-10-21 13:41:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Żukowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-11-07 13:09:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1718 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony