Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2022/08/18_1Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2022/08/18_1Szczegóły informacji
Ogłoszenie: STANOWISKO URZĘDNICZE DS. RODZINY I PROFILAKTYKI
Miejsce pracy: Kętrzyn
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Oświaty i Spraw Społecznych
Data udostępnienia: 2022-08-18
Ogłoszono dnia: 2022-08-18
Termin składania dokumentów: 2022-08-29 12:00:00
Nr ogłoszenia: 2022/08/18_1
Zlecający: Burmistrz Miasta Kętrzyn
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282), - wykształcenie: wyższe,
- staż pracy: 3 lata,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy,
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość i umiejętność właściwej interpretacji oraz zastosowania w praktyce przepisów prawnych z zakresu:
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
- ustawy z dnia 29 lipca 2055 r. o przeciwdziałaniu narkomanii,
- ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
- mile widziane doświadczenie zawodowe pracy w samorządzie,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- znajomość MS Office,
- umiejętność dobrej organizacji pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
- odporność na stres,
- umiejętność pracy zarówno zespołowej jak i samodzielnej,
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia,
- rzetelność, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, obowiązkowość, dokładność, skrupulatność, dyspozycyjność,
- wysoka kultura osobista, opanowanie.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kreowanie i monitorowanie polityki społecznej i integracji społecznej,
- prowadzenie działań związanych z powoływaniem i funkcjonowaniem Gminnej Komisji ds. rozwiazywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii,
- przygotowywanie i nadzór nad realizacją Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii,
- organizowanie pracy punktu konsultacyjnego dla osób i rodzin w kryzysie,
- gromadzenie i udzielanie aktualnych informacji o miejscach pomocy oraz kompetencjach służb i instytucji z terenu gminy, zajmujących się systemową pomocą dla rodziny,
- prowadzenie działań o charakterze interdyscyplinarnym w zakresie przeciwdziałania i usuwania skutków problemów uzależnień i przemocy w szczególności z placówkami leczenia uzależnień i NGO działającymi w tym obszarze,
- inicjowanie działań zmierzających do animacji i aktywizacji środowiska lokalnego w niesieniu pomocy osobom z problemem alkoholowym i problemem przemocy,
- udział w komisjach konkursowych rozpatrujących wnioski składane w drodze otwartych konkursów ofert na realizację zadań związanych z realizacją ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
- przyjmowanie interesantów w sprawach związanych z problemem uzależnienia od alkoholu czy narkotyków członka rodziny lub innej osoby,
- sporządzanie projektów postanowień zgodności lokalizacji punktów sprzedaży napojów alkoholowych z zapisami właściwych uchwał Rady Miasta,
- koordynowanie działań związanych z wypoczynkiem dzieci i młodzieży,
- współdziałanie z innymi podmiotami zajmującymi się rozwiązywaniem problemów uzależnień oraz przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie,
- inicjowanie i organizacja szkoleń, debat i konferencji w zakresie rozwiązywania problemów uzależnień i przemocy w rodzinie,
- nadzór i koordynacja spraw z zakresu profilaktyki uzależnień oraz pracy Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, tj.:
a) zapoznanie się z prowadzeniem dokumentacji, organizowanie posiedzeń i zaproszeń na rozmowy,
b) sporządzanie wniosków do sądu o zobowiązanie do leczenia odwykowego,
- przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i Zarządzeń Burmistrza w zakresie profilaktyki alkoholowej,
- prowadzenie działań zmierzających do zastosowania obowiązku leczenia odwykowego wobec osób uzależnionych od alkoholu,
- sporządzanie sprawozdań merytorycznych m.in. dla Państwowej Agencji Rozwiazywania Problemów Alkoholowych i innych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- miejsce pracy: Urząd Miasta Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn,
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy (1/1 etat) w podstawowym systemie czasu pracy,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
- sytuacje stresowe,
- wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miasta Kętrzyn,
- przewidywany termin zatrudnienia: 09/2022 r.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy,
wzór kwestionariusza osobowego dostępny jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem: http://www.bip.miastoketrzyn.pl/84/1177/Kwestionariusz_osobowy_osoby_ubiegajacej_sie_o_zatrudnienie/
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe, tj. świadectwa ukończenia szkoły, dyplomy, certyfikaty,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, tj. świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu, zaświadczenie z CEIDG o własnej działalności gospodarczej,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie o:
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
- o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
- nieposzlakowanej opinii zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
wzór powyższych oświadczeń dostępny jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem: http://www.bip.miastoketrzyn.pl/84/1632/Wzor_-_oswiadczenia_z_ustawy_o_pracownikach_samorzadowych/
- oświadczenie o:
- stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku pracy,
- zgodności z oryginałem wszystkich przedłożonych kserokopii dokumentów,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
wzór powyższych oświadczeń dostępny jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem:
- w przypadku wyboru oferty oświadczenie o zobowiązaniu nie wykonywania zajęć pozostających
w sprzeczności,
wzór powyższego oświadczenia dostępny jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem:
- zapoznanie się i podpisanie klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Kętrzyn,
klauzula informacyjna dostępna na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem: http://bip.miastoketrzyn.pl/84/1132/RODO_-_klauzule_informacyjne/
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-08-29 12:00:00
b. Sposób:
- termin: do 29 sierpnia 2022 roku do godz. 12:00,
- sposób: za pośrednictwem poczty lub osobiście,
- miejsce: wymagane dokumenty można składać za pośrednictwem poczty lub bezpośrednio w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Kętrzyn przy ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn
(decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Miasta Kętrzyn).
Dokumenty winny być złożone w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko urzędnicze ds. rodziny i profilaktyki w Wydziale Oświaty i Spraw Społecznych” do dnia 29 sierpnia 2022 do godz. 12.00.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Wszystkie dokumenty dołączone do oferty muszą być sporządzone w języku polskim. W przypadku dołączenia do oferty dokumentów w języku obcym, obowiązkowo dołączyć należy do oferty ich tłumaczenie przysięgłe na język polski. Koszt tłumaczenia pokrywa osoba składająca ofertę.
VII. Informacje dodatkowe:
Kandydaci, którzy pozytywnie przejdą weryfikację złożonej aplikacji pod kątem formalno-prawnym, zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu naboru. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu:
89/752 05 25. Szczegółowe informacje dotyczące zasad procedury naboru określa Regulamin naboru stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 179/2018 Burmistrza Miasta Kętrzyn z dnia 13.06.2018 r.
89/752 05 25. Szczegółowe informacje dotyczące zasad procedury naboru określa Regulamin naboru stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 179/2018 Burmistrza Miasta Kętrzyn z dnia 13.06.2018 r.
I. Wyniki naboru:
Informacja o wyniku naboru zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest upowszechniana i będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http: (//bip.miastoketrzyn.pl/) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Kętrzyn przy ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 KętrzynZałączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Kętrzyn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-08-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Estera Rutkowska-Zalewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-08-18 11:28:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Krzysztof Żukowski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-08-18 11:29:33 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Żukowski |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-09-01 14:04:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1579 raz(y) |