ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2022/06/10Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2022/06/10

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego – Kętrzyńskiego Domu Wsparcia

Miejsce pracy: Kętrzyn

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne

Data udostępnienia: 2022-06-10

Ogłoszono dnia: 2022-06-10

Termin składania dokumentów: 2022-06-20 12:00:00

Nr ogłoszenia: 2022/06/10

Zlecający: Burmistrz Miasta Kętrzyn

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą się również ubiegać osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
  2. wykształcenie: wyższe magister w zakresie pedagogiki, pedagogiki specjalnej, psychologii, socjologii, politologii,
  3. staż pracy: co najmniej 3 – letni staż pracy w pomocy społecznej oraz specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej, zgodnie z warunkami określonymi w art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej,
  4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
  7. posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków kierownika,
  8. nieposzlakowana opinia,
  9. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy,
  10. znajomość funkcjonowania systemu pomocy społecznej oraz przepisów prawnych dotyczących pomocy społecznej,
  11. znajomość i umiejętność właściwej interpretacji oraz zastosowania w praktyce przepisów prawnych z zakresu:
  1. ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej,
  2. ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych,
  3. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego,
  4. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy,
  5. ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
  6. ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym,
  7. ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
  8. ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 roku o ochronie zdrowia psychicznego,
  9. ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych,
  10. ustawy z dnia 23 października 2018 roku o Solidarnościowym Funduszu Osób Niepełnosprawnych,
  11. ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
  12. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
b. Wymagania dodatkowe:
  1. mile widziane doświadczenie na stanowiskach kierowniczych,
  2. znajomość środowiska Windows i MS Office oraz umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych,
  3. umiejętność stawiania celów i zadań oraz ich realizacja,
  4. umiejętność sporządzania danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu
o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
  1. umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
  2. sumienność, zaangażowanie, rzetelność, zdolności analityczne, komunikacyjne, odpowiedzialność
  3. umiejętność kierowania zespołem i rozwiązywania konfliktów interpersonalnych,
  4. umiejętność dobrej organizacji pracy,
  5. mile widziane wykształcenie w kierunku ekonomii społecznej,
  6. znajomość narzędzi i procesów komunikowania,
  7. prawo jazdy kat. B,
  8. mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz dodatkowe kursy i szkolenia.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. kierowanie pracami Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego i reprezentowanie Centrum na zewnątrz w zakresie powierzonych uprawnień,
  2. opracowanie dokumentów wewnętrznych obowiązujących w Centrum, tj. m. in. Regulamin Pracy, Regulamin Wynagradzania, Regulamin Organizacyjny itp.,
  3. zatrudnianie i wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników Centrum,
  4. ponoszenie pełnej odpowiedzialności za pracę personelu, którego jest bezpośrednim zwierzchnikiem,
  5. współpraca z samorządem gminy oraz Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Kętrzynie,
  6. uzgadnianie indywidualnych planów korzystania z usług Centrum,
  7. opracowywanie planów działalności Centrum,
  8. sporządzanie sprawozdań z działalności Centrum i przekazywanie ich odpowiednim organom,
  9. opracowywanie planów finansowych i prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej Centrum,
  10. zarządzanie mieniem jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewnienie jego ochrony i należytego utrzymania, a także ponoszenie pełnej odpowiedzialności materialnej,
  11. planowanie i wytyczanie kierunków działania oraz ustalanie organizacji pracy Centrum zgodnie z Programem Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej „Centra Opiekuńczo – Mieszkalne”,
  12. zapewnienie w kierowanej jednostce kontroli zarządczej i dokonywanie oceny jej funkcjonowania,
  13. organizacja pracy w zakresie zapewnienia uczestnikom różnorodnych usług dostoswanych do ich potrzeb poprzez zapewnienie poczucia bezpieczeństwa, komfortu, odpoczynku, pielęgnowania relacji z innymi mieszkańcami, rodziną i przyjaciółmi, możliwości prowadzenia normalnego, codziennego życia, przygotowania posiłków, rozwoju zainteresowań,
wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa, określonych uchwałami Rady Miasta Kętrzyn, zarządzeniami Burmistrza Miasta Kętrzyn oraz wynikającymi z postanowień statutu i regulaminu organizacyjnego.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. miejsce pracy: Centrum Opiekuńczo – Mieszkalne „Kętrzyński Dom Wsparcia” ul. Sikorskiego 46, 11-400 Kętrzyn oraz poza siedzibą Centrum (wyjazdy w teren),
  2. praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałki 7:00 – 15:00, od wtorku do piątku 7:30 – 15:30,
  3. praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,
  4. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę przy naturalnym sztucznym oświetleniu,
  5. sytuacje stresowe,
  6. większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,
  7. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  8. Przewidywany termin zatrudnienia: 1 września 2022 r.

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy,
wzór kwestionariusza osobowego dostępny jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem: http://www.bip.miastoketrzyn.pl/84/1177/Kwestionariusz_osobowy_osoby_ubiegajacej_sie_o_zatrudnienie/
  1. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe, tj. świadectwa ukończenia szkoły, dyplomy, certyfikaty,
  2. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, tj. świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu, zaświadczenie z CEIDG o własnej działalności gospodarczej,
  3. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  4. oświadczenie o:
  1. posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
  2. o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
  3. nieposzlakowanej opinii zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
wzór powyższych oświadczeń dostępny jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem: http://www.bip.miastoketrzyn.pl/84/1632/Wzor_-_oswiadczenia_z_ustawy_o_pracownikach_samorzadowych/
  1. oświadczenie o:
  1. stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku pracy,
  2. zgodności z oryginałem wszystkich przedłożonych kserokopii dokumentów,
  3. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
wzór powyższych oświadczeń dostępny jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem:
  1. w przypadku wyboru oferty oświadczenie o zobowiązaniu nie wykonywania zajęć pozostających
    w  sprzeczności,
wzór powyższego oświadczenia dostępny jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem:
  1. zapoznanie się i podpisanie klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Kętrzyn,
klauzula informacyjna dostępna na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn  pod adresem:  http://bip.miastoketrzyn.pl/84/1132/RODO_-_klauzule_informacyjne/
  1. pisemne oświadczenie o braku orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
  2. pisemne oświadczenie o treści: „Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych”,
  3. pisemna koncepcja rozwoju i zarządzania jednostką Centrum Opiekuńczo – Mieszkalne w Kętrzynie (opracowanie formatu A4),
  4. kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282),
 
Oświadczenia i dokumenty wymienione powyżej tj. kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, życiorys (CV) muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.            

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-06-20 12:00:00
b. Sposób:
  1. termin: do dnia 20 czerwca 2022 roku do godz. 12:00,
  2. sposób: za pośrednictwem poczty lub osobiście,
c. Miejsce:
  1. : wymagane dokumenty można składać za pośrednictwem poczty lub bezpośrednio w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Kętrzyn przy ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn
    (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Miasta Kętrzyn).
 
Dokumenty winny być złożone w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko Kierownik Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Kętrzynie” do dnia 20 czerwca 2022 r. do godz. 12.00.
 
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Wszystkie dokumenty dołączone do oferty muszą być sporządzone w języku polskim. W przypadku dołączenia do oferty dokumentów w języku obcym, obowiązkowo dołączyć należy do oferty ich tłumaczenie przysięgłe na język polski. Koszt tłumaczenia pokrywa osoba składająca ofertę.

VII. Informacje dodatkowe:

Kandydaci, którzy  pozytywnie przejdą weryfikację złożonej aplikacji pod kątem formalno-prawnym, zostaną poinformowani o terminie  kolejnego etapu naboru. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu:
89/752 05 25. Szczegółowe informacje dotyczące zasad procedury naboru określa Regulamin naboru stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 179/2018 Burmistrza Miasta Kętrzyn z dnia 13.06.2018r.
Informacja o wyniku naboru zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest upowszechniana i będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http: (//bip.miastoketrzyn.pl/) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Kętrzyn przy ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn.
 
 
Burmistrz Miasta Kętrzyn
   /-/Ryszard Niedziółka

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta Kętrzyn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-06-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Estera Rutkowska-Zalewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-06-10 09:24:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Żukowski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-06-10 09:26:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Żukowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-06-24 15:22:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2199 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony