ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Sekretarz Miasta

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-02-26 12:11:11 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Teresa Dudzińska

 
Wykształcenie wyższe magisterskie – absolwentka Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego na kierunku politologia - specjalność społeczno-ustrojowa.
W Urzędzie Miasta Kętrzyn pracuje od 1 października 1988r.
W latach 1988-1991 - referent w Wydziale Urbanistyki, Architektury i Nadzoru Budowlanego.  
W latach 1991 – 2012 – podinspektor a następnie główny specjalista  ds. obsługi Rady Miejskiej w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich.
W latach 2012 – 2015 Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich.
Od 5 lutego 2015r. Sekretarz Miasta Kętrzyn. 
Zainteresowania: film, książka.
 
   Zadania
 
I. Sekretarz Miasta Kętrzyna zapewnia warunki efektywnego funkcjonowania i sprawnego działania Urzędu oraz prawidłowego wykonywania zadań.

II. Do zadań Sekretarza należy w szczególnosci
  1. sprawowanie nadzoru nad oragnizacją pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych oraz kierowanie obiegiem dokumnetów i trybem załatwiania spraw wpływających do Burmistrza,
  2. nadzorowanie przestrzegania przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw w trybie postępowania administracyjnego i skargowego oraz interpelacji i zapytań radnych,
  3. organizowanie zasad właściwego przyjmowania, rozpoatrywania i załatwiania skarg, wniosków i petycji,
  4. nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w Urzędzie,
  5. nadzór nad zapewnieniem terminowego i prawidłowego przygotowania przez komórki organizacyjne materiałów na sesje Rady,
  6. koordynacja realizacji zadań wynikających z aktów prawnych Rady i Burmistrza,
  7. nadzór nad gospodarką i niemiem Urzędu,
  8. nadzór nad obsługą interesantów i załatwianiem indywidualnych spraw mieszkańców,
  9. prowadzenie spraw Miasta powierzonych przez Burmistrza
III. Sekretarz nadzoruje pracę Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich

IV. Sekretarz upowazniony jest do zaciągania zobowiązań w zakresie swych kompetencji o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej przez Burmistrza.
 
« powrót do poprzedniej strony