ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Sekretarz

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Sekretarz Miasta

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-02-26 12:11:11 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Teresa Dudzińska

 
 
 
  • Zakres obowiązków i uprawnień
   Zadania
 
I. Sekretarz Miasta Kętrzyna:
  1. wykonuje w imieniu Burmistrza funkcję kierownika administracyjnego Urzędu Miasta i nadzoruje Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich,
    a) sprawuje nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie,
    b) prowadzi sprawy kadrowe, gospodarkę etatami oraz funduszem płac urzędu,
    c) rozstrzyga spory kompetencyjne pomiędzy pracownikami,
    d) prowadzi sprawy osobowe kierowników jednostek organizacyjnych Miasta
    e) dba o podnoszenie kwalifikacji pracowników,
    f) prowadzi kontrolę wewnętrzną Urzędu,
    g) dba o wygląd budynku Urzędu i jego otoczenia,
    h) planuje koszty utrzymania Urzędu i rozlicza się z wydatków przewidzianych na ten cel w budżecie Miasta,
    i) wykonuje obowiązki w granicach udzielonego mu pełnomocnictwa przez Burmistrza. 
  2. współpracuje z Radą i nadzoruje pracę obsługi Rady, jest odpowiedzialny za właściwe przygotowanie materiałów pod obrady sesji, 
  3. nadzoruje kompletowanie dokumentacji z prac Rady i Burmistrza, 
  4. prowadzi sprawy Miasta powierzone przez Burmistrza.
II. Sekretarz sprawuje nadzór nad działalnością wydziałów Urzędu Miasta w zakresie dyscypliny pracy i terminowości załatwiania spraw.
 
« powrót do poprzedniej strony