Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2017/02/08-02Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2017/02/08-02Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko ds. rozliczeń podatku VAT
Miejsce pracy: Urząd Miasta Kętrzyn
Wymiar etatu: pełny etat
Ilość etatów: 1 etat
Wydział: Wydział Zarządzania Finansami Miasta
Data udostępnienia: 2017-02-08
Ogłoszono dnia: 2017-02-08 przez Jolanta Łastówka
Termin składania dokumentów: 2017-02-23 15:30:00
Nr ogłoszenia: 2017/02/08-02
Zlecający: Burmistrz Miasta Kętrzyn
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe mgr, specjalność : rachunkowość,
- co najmniej 5- letni staż pracy, w tym 3 -letni staż w prowadzeniu rozliczeń podatku VAT,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość przepisów ustawy o podatku VAT,
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, zasad funkcjonowania jednostek organizacyjnych gminy,
- biegła obsługa komputera,
- umiejętność interpretacji przepisów ( głównie w zakresie stosowania ustawy o podatku VAT),
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie rejestru zakupów VAT dla celów rozliczenia podatku VAT,
- kontrola rejestrów sprzedaży,
- prowadzenie rozliczeń podatku VAT z Urzędem Skarbowym,
- sporządzanie deklaracji VAT-7,
- przygotowywanie danych do przelewu podatku VAT do Urzędu Skarbowego,
- przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania przepisów ustawy o podatku VAT,
- przygotowanie instruktażu dla wydziałów i jednostek organizacyjnych gminy w zakresie zmian przepisów w podatku VAT,
- przygotowywanie wniosków o wydanie interpretacji podatkowych w zakresie podatku VAT,
- bezpośredni kontakt i współpraca z Urzędem Skarbowym w zakresie podatku VAT,
- koordynacja centralnego rozliczania podatku od towarów i usług,
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys i list motywacyjny, kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności / kursy, szkolenia/,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-02-23 15:30:00
b. Sposób:
Osobiście lub listownie z dopiskiem na kopercie „ds. obsługi rozliczeń podatku VAT w Urzędzie Miasta w Kętrzynie”.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miasta w Kętrzynie ul. Wojska Polskiego 11 11-400 Kętrzyn parter, pok. nr 2
VII. Informacje dodatkowe:
- Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.miastoketrzyn.pl/) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Wojska Polskiego 11.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miasta Kętrzyn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jolanta Łastówka |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-02-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Łastówka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-02-09 10:37:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-02-09 10:38:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-03-09 13:43:13 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6392 raz(y) |