Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2017/03/08-03Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2017/03/08-03Szczegóły informacji
Ogłoszenie: ds. inwestycji - Pełnomocnik ds. Gospodarki i Infrastruktury Elektroenergetycznej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miasta Kętrzyn
Wymiar etatu: pełny etat
Ilość etatów: 1 etat
Wydział: Wydział Infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska
Data udostępnienia: 2017-03-08
Ogłoszono dnia: 2017-03-08 przez Jolanta Łastówka
Termin składania dokumentów: 2017-03-24 00:00:00
Nr ogłoszenia: 2017/03/08-03
Zlecający: Burmistrz Miasta Kętrzyn
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe techniczne: preferowane na kierunku: energetyka, elektryka, telekomunikacja, elektrotechnika,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy,
- nieposzlakowana opinia ,
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość zasad funkcjonowania rynku energii w Polsce,
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość ustawy Prawo energetyczne,
- znajomość ustawy o Finansach publicznych,
- znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- samodzielność, dyspozycyjność, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność,
- umiejętność obsługi komputera ,
- umiejętność pracy w zespole,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- organizowanie działań mających na celu ilościowe i jakościowe ustalenie zużycia energii w obiektach administrowanych przez Urząd Miasta Kętrzyna i jednostkach podległych,
- nadzór nad inwentaryzacją zużycia energii w obiektach administrowanych przez Urząd Miasta Kętrzyna i jednostkach podległych,
- nadzór nad przełączaniem obiektów do sieci OSD w procesie inwestycyjnym,
- organizowanie, koordynowanie i nadzór nad realizacją zadań Burmistrza mających na celu obniżenie zużycia energii elektrycznej i kosztów zakupu energii w obiektach administrowanych przez Urząd Miasta Kętrzyna i jednostkach utrzymywanych z budżetu Gminy.
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys i list motywacyjny, kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności / kursy, szkolenia/,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-03-24 00:00:00
b. Sposób:
Osobiście lub listownie z dopiskiem na kopercie „ds. energetycznych - pełnomocnik ds. gospodarki i infrastruktury energetycznej”.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miasta w Kętrzynie ul. Wojska Polskiego 11 11-400 Kętrzyn parter, pok. nr 2