Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2020/08/07Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2020/08/07Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko ds. obsługi rady miejskiej i komisji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Kętrzyn
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2020-08-07
Ogłoszono dnia: 2020-08-07
Termin składania dokumentów: 2020-08-21 15:30:00
Nr ogłoszenia: 2020/08/07
Zlecający: Burmistrz Miasta Kętrzyn
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy,
- znajomość przepisów prawa z zakresu:
- Ustawy o pracownikach samorządowych
- Ustawy o samorządzie gminnym
- Ustawy o informacji publicznej
- Ustawy o ochronie danych osobowych
- Kodeks postępowania administracyjnego
- Ustawy o finansach publicznych
- Instrukcja kancelaryjna.
- znajomość zagadnień związanych z zadaniami realizowanymi na stanowisku ds. obsługi rady miejskiej i komisji
b. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych,
- doświadczenie pracy w samorządzie,
- prawo jazdy kat. B,
- rzetelność, komunikatywność, odporność na stres, samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, obowiązkowość,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność pracy w zespole,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Wykonywanie zadań z zakresu obsługi Rady Miejskiej i Komisji, w szczególności:
- organizowanie, przygotowywanie posiedzeń Rady Miejskiej i Komisji,
- opracowywanie materiałów, uchwał, postanowień, wniosków i opinii z obrad Rady i Komisji,
- sporządzanie protokołów z posiedzeń Rady Miejskiej i Komisji,
- prowadzenie rejestru uchwał i stanowisk Rady Miejskiej i Komisji,
- przygotowywanie dokumentacji i koordynacja działań związanych z nadawaniem tytułu Honorowy Obywatel Kętrzyna i Zasłużony dla Miasta Kętrzyna,
- prowadzenie czynności związanych z publikacją w Dzienniku Urzędowym uchwał Rady Miejskiej, Zarządzeń Burmistrza, porozumień i innych dokumentów, dla których wymagana jest forma publikacji w Dzienniku Urzędowym,
- prowadzenie rejestru interpelacji i wniosków radnych, czuwanie nad ich terminowym załatwianiem,
- obsługa kancelaryjno-biurowa spraw kierowanych do Rady Miejskiej i Komisji ,
- wykonywanie innych zadań wynikających z obowiązujących przepisów,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- miejsce pracy: Urząd Miasta w Kętrzynie, ul. Wojska Polskiego 11,
- praca administracyjno - biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
- sytuacje stresowe,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,
- wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miasta Kętrzyn.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe (świadectwa, dyplomy, certyfikaty),
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu, zaświadczenie CEIDG o własnej działalności gospodarczej),
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
- oświadczenie potwierdzające zgodność z oryginałem wszystkich przedłożonych kserokopii dokumentów,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji wraz z podpisaną klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Kętrzyn, która jest dostępna na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem: http://bip.miastoketrzyn.pl/84/1132/RODO_-_klauzule_informacyjne/
Dokumenty tj. kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-08-21 15:30:00
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty można składać pocztą lub bezpośrednio w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Miasta 11 - 400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11 z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej i Komisji do dnia 21.08.2020 r. do godz. 15.30 ”.
VII. Informacje dodatkowe:
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Miasta Kętrzyn). Wszystkie dokumenty dołączone do oferty muszą być sporządzone w języku polskim. W przypadku dołączenia do oferty dokumentów w języku obcym, obowiązkowo dołączyć należy do oferty ich tłumaczenie przysięgłe na język polski. Koszt tłumaczenia pokrywa osoba składająca ofertę.
Kandydaci, którzy pozytywnie przejdą weryfikację złożonej aplikacji pod kątem formalno-prawnym, zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu naboru. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 89 752 05 25. Szczegółowe informacje dotyczące zasad procedury naboru określa Regulamin naboru stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 179/2018 Burmistrza Miasta Kętrzyn z dnia 13.06.2018r.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http:(//bip.miastoketrzyn.pl/) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn.