Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2017/11/17-02Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2017/11/17-02Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko ds. organizacji pozarządowych - Pełnomocnik Burmistrza Miasta Kętrzyn
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miasta Kętrzyn
Wymiar etatu: pełny etat
Ilość etatów: 1 etat
Wydział: nie dotyczy
Data udostępnienia: 2017-11-17
Ogłoszono dnia: 2017-11-17 przez Jolanta Łastówka
Termin składania dokumentów: 2017-12-04 15:00:00
Nr ogłoszenia: 2017/11/17-02
Zlecający: Burmistrz Miasta Kętrzyn
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy,
- nieposzlakowana opinia,
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy o finansach publicznych oraz postępowania administracyjnego,
- umiejętność interpretacji przepisów prawa z zastosowaniem w praktyce,
- zdolności analityczne i koncepcyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność, kreatywność i systematyczność w wykonywaniu zadań,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Współpraca z organizacjami pozarządowymi działającymi na terenie Miasta na rzecz jego mieszkańców, a w szczególności:
- przygotowywanie i realizacja Rocznego Programu współpracy Gminy Miejskiej Kętrzyn z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,
- koordynowanie współpracy Miasta z organizacjami oraz monitorowanie warunków jej rozwoju,
- utrzymywanie stałych kontaktów z organizacjami,
- udzielanie pomocy organizacyjnej i merytorycznej organizacjom,
- informowanie organizacji o przeprowadzonych otwartych konkursach ofert w zakresie realizacji zadań publicznych oraz innych możliwości pozyskiwania funduszy,
- podejmowanie działań na rzecz wspierania, rozwoju i aktywizacji organizacji pozarządowych w celu pozyskiwania zewnętrznych środków finansowania,
- prowadzenie bazy danych organizacji pozarządowych funkcjonujących na terenie Gminy Miejskiej Kętrzyn,
- organizowanie szkoleń dla organizacji, - Współpraca z administracją rządową i samorządową, które zajmują się współpracą z organizacjami.
- Współpraca z Miejską Radą Działalności Pożytku Publicznego i Kętrzyńską Radą Seniorów w celu rozwoju form współdziałania oraz efektywnego wspierania działalności sektora pozarządowego.
- Koordynowanie zadań w zakresie wsparcia inicjatyw społecznych na rzecz budowania społeczeństwa obywatelskiego i równego traktowania.
- Udział w komisjach konkursowych rozpatrujących wnioski organizacji pozarządowych składanych w drodze otwartych konkursów ofert.
- Nadzór i koordynacja spraw z zakresu „Kętrzyńskiej Karty Rodziny 3+”.
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys i list motywacyjny, kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności / kursy, szkolenia/,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo
- popełnione umyślnie,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-12-04 15:00:00
b. Sposób:
Osobiście lub listownie z dopiskiem na kopercie „ds. organizacji pozarządowych- Pełnomocnik Burmistrza Miasta Kętrzyn”.
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miasta w Kętrzynie
ul. Wojska Polskiego 11,
11-400 Kętrzyn
parter, pok. nr 2
ul. Wojska Polskiego 11,
11-400 Kętrzyn
parter, pok. nr 2
VII. Informacje dodatkowe:
Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.