ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2021/01/21Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2021/01/21

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko ds. zamówień publicznych

Miejsce pracy: Kętrzyn

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2021-01-21

Ogłoszono dnia: 2021-01-21

Termin składania dokumentów: 2021-02-01 12:00:00

Nr ogłoszenia: 2021/01/21

Zlecający: Burmistrz Miasta Kętrzyn

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
 obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą się również ubiegać osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
 wykształcenie wyższe – prawo, administracja,
 staż pracy – 3 letni staż pracy, mile widziane doświadczenie w zamówieniach publicznych,
 pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
 niekaralność za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
 nieposzlakowana opinia,
 stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
 znajomość i umiejętność właściwej interpretacji przepisów prawnych z zakresu:
  • Ustawa Prawo Zamówień Publicznych;
  • Kodeks postępowania administracyjnego;
  • Ustawa o finansach publicznych;
  • Kodeks cywilny;
  • Ustawa o samorządzie gminnym;
  • Ustawa o pracownikach samorządowych
  • znajomość MS Office,
 umiejętność analitycznego i logicznego myślenia,
 odporność na stres,
 rzetelność, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, obowiązkowość,
 skrupulatność, dokładność,
 dyspozycyjność, kreatywność,
 umiejętność dobrej organizacji pracy,
 umiejętność pracy w zespole,
 umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • przyjmowanie i analiza wniosków o wszczęcie zamówienia publicznego, stanowiących podstawę opracowywania treści wszelkich dokumentów zawierających specyfikację istotnych warunków zamówienia,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w tym :
    • przyjmowanie ofert, przechowywanie ofert,
    • weryfikacja ofert pod względem formalno prawnym,
    • przedłużanie terminu składania ofert, sprawdzanie czy oferent dokonał obowiązku wpłacenia wadium,
    • obsługa techniczna Komisji Przetargowej,
    • zawiadomienie wykonawców o wyniku przetargu, przygotowanie projektów umów w sprawie udzielenia zamówienia publicznego,
    • uczestnictwo w rozpatrywaniu odwołań i prowadzeniu post ę powania odwoławczego
  •  uczestniczenie w pracach komisji przetargowych,
  •  wspieranie pracowników Urzędu w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia po- stępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie merytorycznym oraz przygotowywanie dokumentacji od strony formalno prawnej
  •  opracowywanie projektów (wzorów) formularzy, wniosków i dokumentów służących udokumentowaniu każdego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
    •  dokumentację związaną z przygotowaniem przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
    •  specyfikacje istotnych warunków zamówienia,
    •  warunki umowy w sprawie zamówienia publicznego,
    •  zaproszenie do w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli udział uczestnika postępo-zaproszenie do w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli udział uczestnika postępo-wania uzależniony jest od: zaproszenia do składania wniosków lub ofert, zaproszenia do udziału w nego-wania uzależniony jest od: zaproszenia do składania wniosków lub ofert, zaproszenia do udziału w nego-cjacjaccjacjach, zapytanie o cenęh, zapytanie o cenę,,
  •  udział w czynnościach kontrolnych,udział w czynnościach kontrolnych,
  •  ogłaszanie przetargów,ogłaszanie przetargów,
  •  współpraca z radcą prawnym w sprawach wymagających opinii prawnej oraz w zakresie prowadzenia postępowa-współpraca z radcą prawnym w sprawach wymagających opinii prawnej oraz w zakresie prowadzenia postępowa-nia odwoławczego,nia odwoławczego,
  •  uzupełnianie treści wzorów umów o dane wynikające z wybruzupełnianie treści wzorów umów o dane wynikające z wybranej oferty i przekazanie do podpisania i realizacji,anej oferty i przekazanie do podpisania i realizacji,
  •  sprawdzenie dokumentów dotyczących zamówień publicznych pod względem ich zgodności zsprawdzenie dokumentów dotyczących zamówień publicznych pod względem ich zgodności z obowiązującymi obowiązującymi przepisami oraz ofert złożonych wprzepisami oraz ofert złożonych w postępowaniu opostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formaludzielenie zamówienia publicznego pod względem formalnono--prawnym iprawnym i spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków dla potrzeb Komisji Przetargowejspełnienia przez wykonawców wymaganych warunków dla potrzeb Komisji Przetargowej,,
  •  opracowanie sprawozdań rocznych zopracowanie sprawozdań rocznych z realizacji zamówień publicznychrealizacji zamówień publicznych,,
  •  branie czynnego udziału wbranie czynnego udziału w załatwianiu interwencji interpelacji, skarg izałatwianiu interwencji interpelacji, skarg i wniwniosków zgłaszanych osków zgłaszanych do Burmistrzado Burmistrza ww zakresie objętym zadaniami stanowiskazakresie objętym zadaniami stanowiska,,
  •  dbanie odbanie o prawidłowe prowadzenie zakupów wprawidłowe prowadzenie zakupów w ramach prowadzonych zadań, wramach prowadzonych zadań, w tym zgodnie ztym zgodnie z obowiązującymi obowiązującymi przepisami prawa wydatkowanie środków publicznych, terminowe opisywanie zleceń, umów iprzepisami prawa wydatkowanie środków publicznych, terminowe opisywanie zleceń, umów i rachunkówrachunków,,
  •  sporządzanie na żądanie przełożonych sprawozdań isporządzanie na żądanie przełożonych sprawozdań i analiz dotyczących spraw objętych zakresem czynnościanaliz dotyczących spraw objętych zakresem czynności,,
  •  sporządzanie sprawozdań statystycznych isporządzanie sprawozdań statystycznych i innych wynikających zinnych wynikających z zakresu zadań stanowiskazakresu zadań stanowiska,,
  •  przygotowanie odpowiedzi na wnioski oprzygotowanie odpowiedzi na wnioski o udzielenia informacji pubudzielenia informacji publicznej dotycząlicznej dotycząccej zakresu działania stanowiska 
  •  dbanie o terminowy zwrot wadium,dbanie o terminowy zwrot wadium,
  •  archiwizacja dokumentacji przetargowej.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

 miejsce pracy: Urząd Miasta w Kętrzynie, ul. Wojska Polskiego 11
 praca administracyjno biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy
 praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
 sytuacje stresowe,
 większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

 życiorys (CV),
 list motywacyjny,
 kwestionariusz osobowy,
 kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe (świadectwa, dyplomy, certyfikaty),
 kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu, za-świadczenie CEIDG o własnej działalności gospodarczej),
 inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
 oświadczenie o niekaralności,
 oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
 oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
 oświadczenie potwierdzające zgodność z oryginałem wszystkich przedłożonych kserokopii dokumentów,
 oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb nie-zbędnych do realizacji procesu rekrutacji wraz z podpisaną klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobo-wych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Kętrzyn, która jest dostępna na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn pod adresem: http://bip.miastoketrzyn.pl/84/1132/RODO_-_klauzule_informacyjne/
 
Dokumenty tj. kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia muszą być opatrzone wła-snoręcznym podpisem.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-02-01 12:00:00
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty można składać pocztą lub bezpośrednio w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Miasta 11 - 400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11 z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko ds. zamówień publicznych” do dnia 01.02.2021 r. do godz. 12.00 ”.

VII. Informacje dodatkowe:

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Miasta Kętrzyn). Wszystkie dokumenty dołączone do oferty muszą być sporządzone w języku pol-skim. W przypadku dołączenia do oferty dokumentów w języku obcym, obowiązkowo dołączyć należy do oferty ich tłuma-czenie przysięgłe na język polski. Koszt tłumaczenia pokrywa osoba składająca ofertę.
Kandydaci, którzy pozytywnie przejdą weryfikację złożonej aplikacji pod kątem formalno-prawnym, zostaną poin-formowani o terminie kolejnego etapu naboru. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 89 752 05 25. Szczegółowe informacje dotyczące zasad procedury naboru określa Regulamin naboru stanowiący załącznik do Zarządze-nia nr 179/2018 Burmistrza Miasta Kętrzyn z dnia 13.06.2018r.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http:(//bip.miastoketrzyn.pl/) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miasta Kętrzyn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-01-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Estera Rutkowska-Zalewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-01-21 15:31:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Kamil Kaczmarczyk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-01-21 15:32:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Kamil Kaczmarczyk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-02-05 15:28:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3288 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony