ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wydział Zarządzania Finansami Miasta

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Klauzule informacyjne

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2019-08-28 10:39:28 przez Janusz Lewandowski

Akapit nr - brak tytułu

 
Klauzula informacyjna dotyczące przetwarzania danych osobowych w zakresie prowadzonego postępowania podatkowego
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Ogólnego o ochronie danych osobowych (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych:
Administratorem Pni/ Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Kętrzyn (dalej: Administrator)
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/ Pan skontaktować poprzez email: lub pisemnie na podany powyżej adres siedziby Administratora. Z inspektorem ochrony danych można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Pani/ Pana dane są przetwarzane w celu prawidłowego wykonania przez Administratora zadania publicznego z zakresu prowadzonego postępowania podatkowego oraz wykonywanych czynności administracyjnych. Po zakończeniu ww. postępowania dane osobowe będą przetwarzane w celach archiwalnych.
Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie art.6 ust. 1 lit. c) RODO, co oznacza, że Administrator ma prawo przetwarzać dane, ponieważ jest to niezbędne do wykonywania ciążącego na nim obowiązku prawnego:
  • wszczynanie postępowań podatkowych
  • zbieranie materiałów dowodowych w sprawie
  • wydawanie decyzji
  • wykonywanie czynności windykacyjnych - wystawianie upomnień,
  • przekazywanie dokumentów właściwemu organowi egzekucyjnemu,
  • archiwizowanie dokumentów (ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach).
Pani/ Pana dane osobowe są udostępniane pracownikom Administratora w zakresie niezbędnym do wykonywania przez nich obowiązków służbowych, podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w tym stronom i uczestnikom postępowania administracyjnego. Niezależnie od powyższego, Pani/ Pana dane osobowe mogą być w razie potrzeby przetwarzane także przez podmioty, z pomocy  których Administrator korzysta wykonując swoje zadania ( np. kancelarie prawne, podmioty świadczące usługi wsparcia informatycznego, serwisanci systemów informatycznych lub inne wykwalifikowane podmioty, których pomoc okaże się niezbędna do wykonywania zadań Administratora).
Pani/ Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu kiedy decyzja administracyjna stanie się prawomocna. Pani/ Pana dane będą przechowywane w celach archiwalnych przez okres określony przepisami prawa, które nakładają na Administratora obowiązek archiwizowania dokumentów.
Podanie danych osobowych przez stronę postępowania administracyjnego lub przez osoby uprawnione do reprezentowania strony w postępowaniu podatkowym jest wymogiem wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa oraz ustawie z dnia 17 czerwca 1966 r. Postępowanie egzekucyjne w administracji.
Informujemy także, że w każdym czasie przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do danych osobowych, jak również prawo do żądania ich sprostowania. Prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do sprzeciwu, przysługuje w przypadkach i na zasadach określonych odpowiednio w art.17-22 RODO. Jeżeli uważa Pani/ Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/ Pan prawo do wniesienia skargo do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
Klauzula informacyjna dotyczące przetwarzania danych osobowych w zakresie zgłoszenia przedmiotów opodatkowania
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Ogólnego o ochronie danych osobowych (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych:
Administratorem Pni/ Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Kętrzyn (dalej: Administrator)
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/ Pan skontaktować poprzez email: lub pisemnie na podany powyżej adres siedziby Administratora. Z inspektorem ochrony danych można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Pani/ Pana dane są przetwarzane w celu prawidłowego wykonania przez Administratora zadania publicznego z zakresu zgłoszenia przedmiotów opodatkowania (przyjmowanie dokumentów związanych z podatkami i opłatami określonymi w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, podatku rolnym, podatku leśnym oraz opłatą za gospodarowanie odpadami komunalnymi ). Po zakończeniu ww. postępowania dane osobowe będą przetwarzane w celach archiwalnych.
Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie art.6 ust. 1 lit. c) RODO, co oznacza, że Administrator ma prawo przetwarzać dane, ponieważ jest to niezbędne do wykonywania ciążącego na nim obowiązku prawnego:
  • sprawdzanie merytorycznej poprawności składanych deklaracji
  • wydawanie decyzji
  • archiwizowanie dokumentów (ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach).
Pani/ Pana dane osobowe są udostępniane pracownikom Administratora w zakresie niezbędnym do wykonywania przez nich obowiązków służbowych, podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w tym stronom i uczestnikom postępowania administracyjnego. Niezależnie od powyższego, Pani/ Pana dane osobowe mogą być w razie potrzeby przetwarzane także przez podmioty, z pomocy  których Administrator korzysta wykonując swoje zadania ( np. kancelarie prawne, podmioty świadczące usługi wsparcia informatycznego, serwisanci systemów informatycznych lub inne wykwalifikowane podmioty, których pomoc okaże się niezbędna do wykonywania zadań Administratora).
Pani/ Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu kiedy decyzja administracyjna stanie się prawomocna. Pani/ Pana dane będą przechowywane w celach archiwalnych przez okres określony przepisami prawa, które nakładają na Administratora obowiązek archiwizowania dokumentów.
Podanie danych osobowych przez stronę postępowania administracyjnego lub przez osoby uprawnione do reprezentowania strony w postępowaniu administracyjnym jest wymogiem wynikającym z powszechnie obowiązującego przepisu prawa – zgodnie z ustawą z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, ustawą z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym, ustawą z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym, ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach.
Informujemy także, że w każdym czasie przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do danych osobowych, jak również prawo do żądania ich sprostowania. Prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do sprzeciwu, przysługuje w przypadkach i na zasadach określonych odpowiednio w art.17-22 RODO. Jeżeli uważa Pani/ Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/ Pan prawo do wniesienia skargo do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
Klauzula informacyjna dotyczące przetwarzaniu danych osobowych w zakresie prowadzonego postępowania podatkowego
 
Klauzula informacyjna dotyczące przetwarzaniu danych osobowych w zakresie prowadzonego postępowania podatkowego
 
 
« powrót do poprzedniej strony