ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2019/02/12Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2019/02/12

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: podinspektor ds. księgowości

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miasta Kętrzyn

Wymiar etatu: pełny etat

Ilość etatów: 1 etat

Wydział: Biuro Centrum Usług Wspólnych

Data udostępnienia: 2019-02-12

Ogłoszono dnia: 2019-02-12 przez Monika Lewandowska

Termin składania dokumentów: 2019-02-26 15:15:00

Nr ogłoszenia: 2019/02/12

Zlecający: Burmistrz Miasta Kętrzyn

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie wyższe w zakresie: rachunkowość i finanse
  • 3 lata stażu pracy w tym staż pracy w księgowości w jednostkach sektora finansów publicznych,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy
b. Wymagania dodatkowe:
  • znajomość i umiejętność właściwej interpretacji przepisów prawnych z zakresu:
    - ustawy o rachunkowości,
    - ustawy o finansach publicznych,
    - ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
    - ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,
    - w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
    - Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
    - Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej,
    - Ustawy o samorządzie gminnym,
    - Ustawa o pracownikach samorządowych
  • znajomość polskich standardów rachunkowości,
  • znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej,
  • umiejętność analitycznego myślenia, pozyskiwania informacji oraz przeprowadzania analiz, tworzenia prognoz w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
  • znajomość MS Office (szczególnie Excel) oraz programów księgowo-finansowych (m.in. FoKa)
  • staranność, cierpliwość, skrupulatność,
  • terminowość, systematyczność,
  • gotowość do ciągłego dokształcania się,
  • umiejętność redagowania pism,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • odporność na stres,
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • dyspozycyjność, samodzielność, sumienność, kreatywność, odpowiedzialność.
  • umiejętność interpretacji i stosowania przepisów

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej jednostek w zakresie dochodów i wydatków w oparciu o obowiązujące przepisy. 2. Organizowanie sporządzania, przyjmowania, obiegu, archiwizowania i kontroli dokumentów księgowych w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych. 3. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. 4. Sprawowanie kontroli formalno-prawnej i rachunkowej wszystkich dowodów księgowych oraz innych dokumentów powodujących skutki finansowe.
5. Uzgadnianie ewidencji syntetycznej z analityczną.
6. Sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych i statystycznych.
7. Realizacja dyspozycji płatniczych w elektronicznym systemie bankowym.
8. Opracowywanie projektów planów finansowych jednostek i ich aktualizacja.
9. Sporządzanie sprawozdań okołobudżetowych.
10. Miesięczna kontrola i analiza dochodów i wydatków jednostek.
11. Zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości zawierania umów przez jednostki oraz kontrola rozliczeń umów.
12. Naliczanie i rozliczanie funduszu pracy.
13. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych będących w ewidencji obsługiwanych jednostek.
14. Rozliczanie inwentaryzacji.
15. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.
16. Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • praca administracyjno- biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
  • sytuacje stresowe,
  • większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,
  • wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miasta Kętrzyn.

V. Wymagane dokumenty:

  • CV, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe (świadectwa, dyplomy, certyfikaty),
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
  • inne  dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  • oświadczenie  o niekaralności,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
  • oświadczenie potwierdzające zgodność z oryginałem wszystkich przedłożonych kserokopii dokumentów,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Kętrzyn, która jest dostępna  na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Kętrzyn (http://bip.miastoketrzyn.pl/).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-02-26 15:15:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty można składać pocztą lub bezpośrednio w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Miasta  11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11  z dopiskiem „Oferta pracy na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor ds. księgowości - Biuro Centrum Usług Wspólnychdo dnia  26 lutego 2019 r. do godz. 15.15.

VII. Informacje dodatkowe:

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu Miasta Kętrzyn). Wszystkie dokumenty dołączone do oferty muszą być sporządzone w języku polskim. W przypadku dołączenia do oferty dokumentów w języku obcym, obowiązkowo dołączyć należy do oferty ich tłumaczenie przysięgłe na język polski. Koszt tłumaczenia pokrywa osoba składająca ofertę.
 
Kandydaci zakwalifikowani do konkursu zostaną poinformowani o jego terminie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 89 752 05 28. Szczegółowe informacje dotyczące zasad procedury naboru określa Regulamin naboru stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 179/2018 Burmistrza Miasta Kętrzyn z dnia 13.06.2018r.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.miastoketrzyn.pl raz na tablicy informacyjnej przy ul. Wojska Polskiego 11.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony